מרצ מעל העבודה

סקר חדש: גוש הימין משיג 61; איילת שקד מפתיעה

בסקר חדש שפרסם הערב שלמה פילבר עולה כי גוש הימין חזר להוביל ומקבל נכון להיום 61 מנדטים, איילת שקד עולה במספר המצביעים ואילו מרצ מקבלת מנדט אחד יותר מהעבודה - שנמצאת בגבול אחוז החסימה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שקד ונתניהו בימים אחרים בכנסת (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בסקר חדש שמתפרסם הערב (ראשון) בערוץ 14, על ידי חברת הסקרים 'דיירקט פולס' של מומו פילבר עולה כי גוש ימין- חרדים מצליח להשיג 61 מנדטים.

על פי התוצאות, מפלגת הליכוד היא כמובן המפלגה הגדולה והיא זוכה ל-34 מנדטים, המפלגות החרדיות שומרות על כוחן במידה ולא יהיה פילוג, כאשר ש"ס מקבלת תשעה מנדטים ואילו יהדות התורה עם שבעה מנדטים.

המפלגה של ראש הממשלה לפיד, מצליחה לשמור על פרופיל גבוה ומקבלת 23 מנדטים, ומיד אחריה המחנה הממלכתי שלא מצליחה להתרומם ומקבלת 12 מנדטים בלבד.

הציונות הדתית בראשות סמוטריץ' ובן גביר מקבלות סכום יפה של 11 מנדטים, הרשימה המשותפת עם שישה מנדטים ואילו המפלגה של ליברמן לא נפגעת מהפרשיות האחרונות ומקבלת חמישה מנדטים - כמו מפלגת מרצ.

מפלגת העבודה וכן רע"מ של מנסור עבאס, מגרדות את אחוז החסימה ומקבלות כל אחד ארבעה מנדטים, מי שעולה בסקר הנוכחי היא איילת שקד, שמקבלת 2.4 אחוזים, העלייה ככל הנראה מגיעה בשל היפרדותה מיועז הנדל והבעת ההתנצלות שלה.

עוד מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה הן; ישראל חופשית בראשות אלי אבידר עם 0.6%, המפלגה הכלכלית של ירון זליכה עם 0.45% והרוח הציונית במתכונתה הנוכחית, בראשות יועז הנדל עם 0.2%.

כך תראה החלוקה לגושים על פי הסקר: גוש הימין חוזר לרוב של 61 ומסוגל להקים ממשלה, גוש המרכז-שמאל והמשותפת נשאר עם 59 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר