הקרבות האחרונים

היום תחל הגשת הרשימות; ב'נעם' מאיימים לרוץ לבד

בשעה 13:00 תחל הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית; מפלגת 'נעם' מאיימת לרוץ לבד ומסרבת למקום ה-11 ב'ציונות הדתית', שם תוקפים את ההחלטה (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אבי מעוז (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)

מפלגת נעם בראשות אבי מעוז סירבה הלילה (רביעי) להצעה לקבל את המקום ה-11 ברשימת 'הציונות הדתית' והודיעה כי מסתמן שתתמודד עצמאית.

"עם סיומה של פגישת ההתייעצות עם רבני המפלגה, הכיוון המסתמן הוא שמפלגת נעם תתמודד עצמאית, אך הוחלט להיפגש מחר להמשך הדיון", נמסר הבוקר מהמפלגה.

בתגובה, אמרו במפלגת 'הציונות הדתית' כי "צר לנו שמפלגת נעם לא מצטרפת אל האחדות והודיעה על ריצה נפרדת וחסרת אחריות שתסכן את גוש הימין.

"נצחון הימין והמאבק על זהותה היהודית של המדינה מחייבים אפס סיכונים בשריפת קולות והקמת ממשלת שמאל פרוגרסיבית בראשות לפיד".

במפלגה, מייצרים לחץ אחרון על אנשי נעם ומוסיפים בהודעתם כי "בע"ה מחר בשעות הצהריים תוגש הרשימה לועדת הבחירות".

היום בשעה 13:00 תחל הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית, ובזה אחר זה יגיעו המפלגת התמודדות בבחירות לכנסת ה-25 ויגישו את רשימותיהן.

הליך הגשת הרשימות יימשך עד מחר בשעה 22:00 בלילה, שזהו המועד האחרון להגשת הרשימות.

בעוד שאלת הפיצול ב'יהדות התורה' ירדה מהפרק בהחלטת מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', הלילה, החליטו מפלגות חד"ש, תע"ל ובל"ד על ריצה ברשימה ערבית משותפת, כך שבשמאל נותרה פתוחה שאלת הריצה המשותפת של מפלגת העבודה ומרצ, איחוד אליו חותר יאיר לפיד בעוד מרב מיכאלי מתנגדת בנחרצות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר