עבדה על הציבור?

כשהדר מוכתר 'נתפסה': כך הגיבה כשהתברר שיש לה דירה

הדר מוכתר, כוכבת הרשת בת ה-20 שהבטיחה כי מפלגתה תבחר לכנסת ותלחם למען שוכרי הדירות מחזיקה בדירה שלה, בניגוד לטענותיה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מוכתר, בשבוע שעבר (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

כוכבת הרשת הדר מוכתר, המגדירה את עצמה כמנהיגת מפלגת 'צעירים בוערים' אמרה לאורך השבועות האחרונים כי היא נוסעת בתחבורה ציבורית ומבינה את הקושי של הצעירים לרכוש דירה - כי היא במצב דומה.

אלא שהבוקר (ראשון) 'הצל' חשף כי מוכתר מחזיקה דירה ברשותה - וללא משכנתא, זאת בניגוד להצהרות שונות, בהן בריאיון ל'כאן 11' בו אמרה לעובר אורח: "תסתכל לי בעיניים. לי תהיה דירה בישראל?"

הדירה, כך על פי נתונים שפורסמו ברשת, נמצאת בחיפה, גודלה 56 מטרים רבועים ונמצאת בקומה ראשונה בבניין של 24 דירות.

מוכתר הגיבה היום לפרסום והסבירה כי "אבא שלי לקח את כל כספי הפנסיה שלו וקנה דירה, כי הוא לא מאמין שלבת שלו תהיה דירה בישראל. חשוב שידעו זאת ולא יסלפו את הדברים".

לפני מספר שבועות, נתלו בריכוזים חרדים, 'פשקווילים' נגד הדר מוכתר והמפלגה שלה, מוכתר הגיעה לאחד המקומות בהם נתלו הפשקווילים והחלה "לבכות" על המחאה נגדה.

אך כעבור זמן לא רב התברר לפי הפרסום של אמיר אטינגר ב'ישראל היום', מוכתר הייתה זו שהזמינה את אותם פשקווילים אנונימיים שנתלו בשכונות חרדיות.

על פי הפרסום, מוכתר פנתה לבית דפוס ירושלמי והזמינה את הפשקווילים, בתמונה אותה פרסם אטינגר רואים אותה בבית הדפוס מזמינה את הפשקווילים, ולאחר מכן, פעילת המפלגה נצפתה תולה את השלטים ברחובות ירושלים.

מוכתר לא התבלבלה והצטלמה ליד הפשקווילים, תוך שהיא מפרסמת וידיאו ברשתות החברתיות, בו היא אומרת: "זה לא ייאמן, אלו הפשקווילים שהוציאו נגדי בחברה החרדית, אפילו חברי הכנסת החרדים מבינים שהצעירים החרדים הולכים עם 'צעירים בוערים'", אמרה מוכתר בפאתוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר