מסבכת את אבא?

הדר מוכתר: "הדרך שלי להשיג הדירה - שההורים שלי ימותו"

אחרי הפרסום לפיו היא מחזיקה בדירת ארבעה חדרים בחיפה, הדר מוכתר מגיבה וטוענת: "הדירה לא שלי, הדרך לקבל אותה שהוריי ימותו" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אולפן כיכר)

מנהיגת מפלגת 'צעירים בוערים', הדר מוכתר, ניסתה בריאיון להרגיע את סערת הדירה, כשלאחר שהציגה מצג שווא כאילו אינה מחזיקה בבעלותה דירה, התברר היום (ראשון) כי ברשותה דירת ארבעה חדרים בחיפה.

"היא רשומה על שמי, אבל זו דירה של ההורים שלי. אבא שלי שם את כל כספי הפנסיה שלו על הדירה הזאת והוא רשם אותה על שמי מהשיקולים שלו". אמרה מוכתר בריאיון ל'חדשות 13'.

עוד אמרה: "הדרך היחידה שלי להשיג את הדירה הזאת היא שההורים שלי ימותו", וכי היא לא תקח את הדירה "שהולכת לממן את ההורים שלי כשהם יהיו זקנים בשביל לגור בה. האלפיים ומשהו שקל שהם יקבלו מהשכירות, זה מה שייתן להם קצבה נורמלית בפנסיה. אני לא מתכוונת להשתמש בדירה".

"כל בן אדם שרץ לכנסת, באות המפלגות הגדולות ומטרטרות אותו שלא ייכנס למגרש שלהם", הוסיפה מוכתר. "אז ברור שמטרגטים אותי וברור שיש קמפיין של מיליונים נגדי, כי הם לא רוצים שינוי. הם רוצים שאתה תישאר באותו מקום שאתה נשאר בו כרגע ועשרים שנה תצביע לאותם אנשים".

כזכור, מוקדם יותר היום (ראשון) 'הצל' חשף כי מוכתר מחזיקה דירה ברשותה - וללא משכנתא, זאת בניגוד להצהרות שונות, בהן בריאיון ל'כאן 11' בו אמרה לעובר אורח: "תסתכל לי בעיניים. לי תהיה דירה בישראל?"

מוכתר הגיבה היום לפרסום והסבירה כי "אבא שלי לקח את כל כספי הפנסיה שלו וקנה דירה, כי הוא לא מאמין שלבת שלו תהיה דירה בישראל. חשוב שידעו זאת ולא יסלפו את הדברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר