פילבר קובע

סקר רביעי ברציפות: הגוש בראשות נתניהו עם 62 מנדטים

מכון הסקרים 'דיירקט פולס' חוזה, בפעם הרביעית ברציפות במערכה זו, 62 מנדטים לגוש הימין בראשות נתניהו אם הבחירות היו נערכות היום (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ספירת קולות. אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סקר חדש שפורסם הערב (חמישי) 26 ימים לפני הבחירות, ונערך ע"י מכון 'דיירקט פולס' עבור חדשות עכשיו 14, מעלה כי גוש הימין יציב על 62 מנדטים, זו הפעם הרביעית בסקרים אלו, בעוד גוש לפיד-ערבים מקבל 58 מנדטים בלבד.

לפי הסקר, הליכוד מקבלת 35 מנדטים, יש עתיד של ראש הממשלה לפיד אחריה עם 23 מנדטים. המחנה הממלכתי של גנץ עם 11 מנדטים. הציונות הדתית גם היא עם 11 מנדטים - ללא שינוי מהסקר הקודם.

במפלגות החרדיות: ש"ס בראשות אריה דרעי עם 9 מנדטים ויהדות התורה בראשות יצחק גולדקנופף ומשה גפני עם 7 מנדטים.

בתחתית הרשימה: ישראל ביתנו של ליברמן עם 6 מנדטים. אחריה העבודה ומרצ עם 5 מנדטים כל אחת. חותמים את הרשימה - חד"ש ותע"ל עם 4 מנדטים ורע"מ שמקבלת גם היא 4.

בגזרת המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה - הבית היהודי בראשות איילת שקד עם 2.2%, בל"ד עם 1.6%, צעירים בוערים 0.97%, המפלגה הכלכלית 0.47% וחופש כלכלי של אביר קארה עם 0.34%.

המדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות Direct Polls LTD עבור ערוץ עכשיו 14, בתאריך ה- 6 באוקטובר 2022, בקרב 591 נדגמים בוגרים (18+) המהווים מדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.4%+-

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר