"לא מזגזגים"

החרדים אשמים? ליברמן מסביר למה לא חתם על הסכם

מלבד המפלגות הערביות, ישראל ביתנו היא המפלגה היחידה העוברת בסקרים את אחוז החסימה שלא חתמה עם הסכם עודפים. איווט ליברמן מציג את ההסבר שלו ויורה על כולם (פוליטי)

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

היום (שישי) היה המועד האחרון להגשת הסכמי עודפים, אך מפלגות רבות בגוש השמאל-ערבים נותרו ללא הסכם חתום. מלבד המפלגות הערביות, ישראל ביתנו גם לא חתמה על הסכם כזה.

יו"ר המפלגה, שר האוצר איווט ליברמן הסביר בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו מדוע. "למה לא חתמנו עם אף מפלגה על הסכם עודפים? כי ישראל ביתנו היא היחידה שלא מזגזגת ולא ממצמצת ומתחייבת להקים קואליציה בלי ביבי, ש"ס ויהדות התורה ולקדם כלכלה חופשית ומדינה חופשית".

אחרי שהאשים את כולם, הוסיף ליברמן והסית: "נמשיך לפעול כדי למנוע קואליציה עם עסקני המפלגות החרדיות שלא תצליח לקדם שום ערך ליברלי ושוויון בנטל".

כפי שדווח, אחרי החלטת בל"ד לדחות את בקשת חד"ש-תע"ל לחתום על הסכם עודפים, כל המפלגות הערביות נותרו בלי הסכם כזה. מלבדם, המפלגה היחידה שעוברת בסקרים את אחוז החסימה ולא חתמה עם הסכם כזה, היא ישראל ביתנו.

בניגוד למפלגות הרבות בגוש השמאל-ערבים שלא חתמו על הסכם עודפים, כל המפלגות מגוש הימין-חרדים העוברות את אחוז החסימה, הליכוד והציונות הדתית, ש"ס ויהדות התורה, חתמו על הסכמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר