איפה המענטשיות?

אשת הסוד שעזבה - חושפת: "לפיד לא אמר לי תודה"

אשת הסוד של 11 ראשי ממשלות, עדנה חלבני, חושפת שהצביעה בעבר ליאיר לפיד, אך לא תעשה זאת בגלל הפגיעה בה | הפוסט שכתבה מסעיר את הרשת (פוליטי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
יאיר לפיד ועדנה חלבני (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90 / לע"מ)

לראשו של ראש הממשלה יאיר לפיד, נקשרו הרבה מבוכות פוליטיות, שהעידו על חוסר רצינות, 'חפיפניקיות' ובעיקר חוסר ניסיון. מכריו וידידו הרבים מקרב התקשורת והפוליטיקה נוהגים לכסות את המבוכות בכך שלפיד הוא "מענטש", האמנם? לפי מה שכותבת בכירה בשירות הציבורי התשובה היא כנראה שלילית.

אין מי שקשור לעבודת הממשלה והכנסת, שלא מכיר את ראש אגף ביקורים וקשרים בינלאומיים, עדנה חלבני, שהיא אחראית הביקורים במשרד ראש הממשלה, כבר במשך עשרות שנים ותחת ידיה עברו 11 (!) ראשי ממשלה. ראשי ממשלות, נשיאים ובכירים פוליטיים מכל העולם מכירים אותה ואף רוכשים לה כבוד רב.

הביקור של נשיא ארה"ב ביידן בישראל, היה הביקור האחרון שלה בתפקיד הבכיר אותה היא מילאה במסירות. בפוסט שכתבה חלבני ברשתות החברתיות - פוסט שעורר תגובות רבות, היא סיפרה על הביקור האחרון של ביידן ותקפה בחריפות את ראש הממשלה לפיד.

וכך כתבה חלבני: "אז מה היה לנו פה? בחירות חמישיות ואולי שישיות בדרך, (שלא נדע), מצע המפלגות בגדר תעלומה, חוץ מלהכפיש ולספר לנו כמה רע במפלגה האחרת, אין לנו מושג כמה ״טוב״, הולכות להרעיף עלינו המפלגות, רק יודעת שהנבחר המאושר, יעוט על הכסא הנכסף, ימתין לשיחת טלפון מנשיא ארה״ב, יכסוס ציפורניים, יעשה חשבון כמה זמן לקח להזמין לפגישה הנכספת את קודמו ואז תגיע השיחה המיוחלת ובן לילה יעלה הנבחר על כבש המטוס, ינופף בידיו לעם הנבחר, הוא נוסע להביא שלום ואולי גם ביטחון, אז שלום אין וביטחון גם הוא מזמן איננו, ומה איתנו אזרחי המדינה, מי יעשה שלום בינינו, מי ישמור על בטחוננו?".

בשלב זה היא עברה לתקוף את לפיד וכתבה: "בן אדם שלא אומר לי תודה על עבודה שביצעתי בשבילו הכנתי לו את כל ביקור ביידן, הפסדתי ימי חופשה, כסף ועוד, ולא מצא לנכון לקרוא לי להודות לי ולהיפרד ממני כמו שצריך, הוא לא בן אדם שאבחר בו, צר לי וזה אחד שבחרתי בו בעבר".

גולשים ברשתות ניסו להגן על לפיד ולטעון כי אולי הוא היה עסוק וטרוד באותו זמן, או שהיה חדש בתפקיד, או שהיה עסוק בפטירתו של גיסו, אך חלבני לא חזרה בה והגיבה: "זה לא היה כשגיסו נפטר, נשארתי כדי לטפל בביקור ביידן, וויתרתי על חופשה שהגיעה לי שזה שווה כסף, ויתרתי לטפל בעניני הפנסיה שלי, רציתי רק שיגידו לי תודה ובהצלחה, אחרי 50 שנות עבודה, ציפיתי את זה ממי ששרתתי אותו בחודש האחרון, ויתרתי על עצמי כדי לשרת אותו, אז התאכזבתי מותר לי".

איש התקשורת ינון מגל הגיב: "עדנה חלבני שעבדה בלשכת ראש הממשלה מגולדה עד לפיד: "בן אדם שלא אומר לי תודה על עבודה שביצעתי בשבילו, הכנתי לו את כל ביקור ביידן...לא מצא לנכון להודות לי ולהיפרד ממני כמו שצריך, הוא לא בן אדם שאבחר בו.. מוזר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר