אחרי עשורים בכנסת

מרצ נמחקת וברשת נזכרים ביאיר גולן שהתריע: "מרצ תמחק"

על פי תוצאות הבחירות, 3,800 קולות הפרידו בין מרצ לכנסת שלראשונה מאז נוסדה לא עוברת את אחוז החסימה | זה מה שאמר יאיר גולן (פוליטי)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: אבשלום שושני, פלאש 90 | תומר נויבברג פלאש 90)

אחרי שהתברר באופן סופי שמפלגת מרצ לא עוברת את אחוז החסימה לאחר שחסרו לה כ-4,000 קולות - ברשת נזכרים בציוץ של יאיר גולן מהתקופה בה התמודד מול זהבה גלאון על הנהגת המפלגה שנמחקה מהמפה הפוליטית אחרי עשרות שנים בכנסת.

בציוץ שכתב גולן לפני כשלושה חודשים כתב "זהבה הורידה את מרצ לסף אחוז החסימה. אף אחד לא יבוא למפלגה לא ציונית. בחירה בזהבה היא בחירה בסופה של מרצ."

כידוע, גלאון ניצחה את גולן ברוב גדול והפכה למנהיגת מרצ, כשעל פי הפרסומים השונים כאמור, המפלגה רחוקה מאחוז החסימה ולראשונה מאז החלה להתמודד לכנסת עם שולמית אלוני, מצאה את עצמה מפלגת השמאל מתחת לאחוז החסימה.

רבים מפנים אצבע מאשימה ליו"ר מפלגת 'העבודה' מרב מיכאלי על שסירבה להתאחד עם מרצ ובשל כך מצאה את עצמה המפלגה הוותיקה מחוץ לכנסת.

בהמשך היום צפויה יו"ר מפלגת 'העבודה' מרב מיכאלי לשאת הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת הסיעה, זאת אחרי שמפלגתה התרסקה בבחירות לארבעה מנדטים בלבד ואחרי האשמות נגדה על שלא התאחדה עם מפלגת 'מרצ'.

בנוסף, תהיה זו התייחסות ראשונה להתרסקות המפלגה לצד סירובה בעבר של מיכאלי להתאחד עם מפלגת 'מרצ' שנמחקה מהמפה.

על פי הפרסום ב'ynet', מיכאלי לא צפויה להתפטר או להכנס לקרב האשמות על תבוסת המפלגה - זאת בצל ההאשמות ביממה האחרונה כלפי מיכאלי על שסירבה להתאחד עם מרצ למרות הבקשות הרבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר