חושש מהדחה

המפכ"ל מקדם פגישת פיוס עם השר המיועד איתמר בן גביר

מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, מבקש לקדם מפגש פיוס עם מי שצפוי להיות השר המממונה עליו, ח"כ איתמר בן גביר • בין השניים מתיחות קשה שהחלה מאז מבצע 'שומר חומות' (משטרה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
המפכ"ל ואיתמר בן גביר (צילום: פלאש 90)

לאחר שנתיים של מתיחות קשה, מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, מנסה לקדם מפגש פיוס עם מי שצפוי להיות השר הממונה עליו - עם הרחבת סמכויות - ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית'.

על פי הדיווח של לירן לוי ב'ידיעות אחרונות', קצינים בכירים בסביבת המפכ"ל לצד קצינים אחרים במטה ארצי פועלים לארגן מגש פיוס בין המפכ"ל לשר המיועד בן גביר.

קצין בכיר במשטרה סיפר ל'ידיעות אחרונות' כי שבתאי מודאג מאז פורסמו תוצאות הבחירות וחושש מהאפשרות שאם בן גביר כן ימונה לשר לביטחון פנים הרי שהוא יפעל להדיח אותו. יצוין כי בשנה האחרונה קרא בן גביר, מספר פעמים, לפטר את שבתאי.

בכיר במשטרה הוסיף: "שבתאי בנה על שנת כהונה רביעית ולא חלם שבן גביר יהיה השר שממונה עליו. שבתאי מבין שבן גביר ירצה להראות לציבור תוצאות מהירות וחושש שהוא ירצה למנות בעצמו מפכ"ל אחר. שבתאי יצטרך לעבוד קשה כדי להגיע לליבו של בן גביר".

כזכור, לפני כשנתיים תקף שבתאי את ח"כ בן גביר וטען כי הוא זה שהצית את המהומות בערים המעורבות במהלך מבצע 'שומר חומות'. בן גביר בתגובה קרא לפטר את המפכ"ל ובהמשך אף איים לתבוע אותו תביעת דיבה.

לפני כשנה תקף בן גביר את שבתאי וכתב בחשבון הטוויטר שלו: ""חרי ששבתאי החריב כל חלקה טובה במשטרה, כעת מסתבר שהוא הפך את השוטרים לניצבים בסרט שהוא מביים. שבתאי, אתה מפכ"ל המשטרה, לא מפיק סרטים. נכשלת - הביתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר