הח"כית המיועדת מ'הליכוד'

אחרי שתקפה את בן גביר; טלי גוטליב: "לפטר את היועצת המשפטית"

לאחר שתקפה אתמול את ח"כ בן גביר על מכתב הפיוס שלו, הבוקר מבהירה עורכת הדין העתידה להיות חברת כנסת מטעם הליכוד, כי חייבים לפטרת את היועצת המשפטית (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
טלי גוטליב (צילומסך: פייסבוק)

חברת הכנסת המיועדת, שהגיעה למקום יחסית גבוה בפריימריז של הליכוד, טלי גוטליב, מסבירה הבוקר (שלישי) ברדיו גלי ישראל, מדוע חייבים לפטר את היועצת המשפטית לממשלה. אתמול, היא תקפה את ח"כ בן גביר על מאמר הפיוס שלו ב'ישראל היום'.

בריאיון לשרון גל, אמרה גוטליב: "מקווה שדעתי תתקבל והיועמ"שית תפוטר וזאת בגלל שאני לא סומכת עליה. צריך לעשות כמו שקורה בארה"ב שברגע שמוחלף השלטון, מתחלף גם כל הפיקוד".

"היועמ"שית", הסבירה עורכת הדין והח"כית המיועדת, "היא לא מקצועית ואני לא רוצה אנשים בלתי מקצועיים, היא לא מתאימה לתפקיד ועם כל הכבוד אני לא אמורה לסמוך על מינוי של גדעון סער. אנשים הצביעו לנו כדי שאנחנו נמשול".

בהמשך הריאיון, היא התייחסה לפרסום הפוסט שלה בו היא תוקפת בחריפות את חבר הכנסת בן גביר, שכתב אתמול מאמר פיוס לאנשי שמאל.

"חברי הפוליטיקאים מימין. לא למדתם כלום?" תהתה גוטליב; "לא למדתם שלא צריך להתחנף ולא צריך להתרפס כדי להצדיק את עצמינו בפני אף אחד?" שאלה בזעם. "עוד לא יבש הדיו מתוצאות הבחירות ואתם כבר רצים במכתב לאומה, בראיונות מתחנפים לשמאל.. למה?", זעמה גוטליב בסרטון שפרסמה בדף הפייסבוק שלה.

גוטליב הגיבה לכך הבוקר ואמרה: "אני לא חושבת ששבוע אחרי בחירות אנחנו צריכים להרגיע מישהו. זהבה גלאון הייתה כותבת טור התפייסות ב'ישראל היום' אם הייתה מנצחת? צפצפו כאן על הציבור שלנו. אם אתה חושב שבמידה ונחזור להתנהלות של העבר משהו ישתנה - אתה טועה. אני הכרתי את בן גביר כסנגור ולוחם ללא חת, ואני מעריכה אותו מאד בגלל זה. הציבור שלנו מצפה מאיתנו לעמוד על שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר