"קשה לי להיזכר"

כשהח"כית החדשה חשפה: נעצרתי וחוויתי התעללות קשה

בנאומה במליאת הכנסת במסגרת יום זכויות הילד הבינלאומי חשפה חברת הכנסת החדשה מ'עוצמה יהודית' סיפור אישי שהתרחש בעת שנעצרה (TV)

יאיר טוקר | כיכר השבת |

חברת הכנסת החדשה לימור סון הר-מלך מ'עוצמה יהודית' חשפה היום (שלישי) בדברים שנשאה במליאת הכנסת, במסגרת יום הילד הבינלאומי, כי נעצרה לפני כעשור וחצי יחד עם בנה הפעוט בעקבות מאבקה להחזרת ההתיישבות לחומש.

היא סיפרה על מקרים שבהם ילדים חוו, לטענתה, טראומה מתמשכת והפרעות בהתפתחות בעקבות אלימות משטרתית שחוו הוריהם, וחשפה מעל בימת הכנסת סיפור אישי שהתרחש בעת שנעצרה יחד עם בנה הפעוט.

"לפני כעשור וחצי שנים - שנתיים לאחר שגורשתי מביתי בחומש, נעצרתי באלימות בעקבות המאבק שניהלנו לחזרה הבייתה לישובים שפונו", סיפרה חברת הכנסת." חמישה שוטרים הלמו על דלת ביתנו והדפו הצידה את בני שהיה אז כבן חמש שנים וניגש לפתוח את דלת הבית".

היא הוסיפה: "לאחר פחות משתי דקות שניתנו לי להתארגן נלקחתי לתחנת המשטרה אל מול ילדיי כאחרונת הפושעים יחד עם בני שהיה בן ארבעה חודשים בלבד. בתחנת המשטרה - על אף בקשותי החוזרות והנשנות - לא אפשרו לי השוטרים להניק את בני במשך שעות ארוכות למרות שבכה ללא הפסקה.

"בשלב מסוים כשלא יכולתי יותר לשאת את בכיו של בני הרעב וקמתי לצאת מהחדר כדי להניק, התנפל עלי אחד השוטרים, עיקם את ידי וריתק אותי לכסא, כשהתינוק כמעט נופל מידי השניה", תיארה ח"כ הר-מלך בכאב.

"באירוע המטלטל הזה קשה לי להיזכר ועל אחת כמה וכמה לעמוד כאן ולספר. קיוויתי ברבות השנים שהדברים הקשים שעברתי הינם נחלת העבר, אך לצערי סיפורים מעין אלו - אליהם נחשפתי רק בשנה החולפת, מלמדים כי טרם הוסקו המסקנות הנדרשות, ועדיין דרוש שינוי משמעותי בתפיסתם של רשויות החוק בכל הנוגע לאירועים בהם מעורבים ילדים".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר