בטור לעיתון הפופולארי

בנט מסרב להודות בטעויות והאשים: "מידע כוזב הפיל אותנו"

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בחר לכתוב טור פרידה דווקא לעיתון אמריקני ולא ישראלי | על מנסור עבאס: "אמיץ | על שיקלי "הלחץ עבד" | על האופוזיציה: "מסע תעמולה בלתי פוסקת" (עולם, פוליטי)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

נפתלי בנט, מי שכיהן בישראל עד לפני כמה חודשים כראש הממשלה, פרסם טור באתר האינטרנט של העיתון הפופולארי 'ניו יורק טיימס' את הסיבות שהובילו לטענתו לנפילת הממשלה.

בטור שאין בו הרבה חשבון נפש, כתב בנט על הרגעים שהחליט להקים את הממשלה: "ישראל הייתה באחד מרגעי השפל שלה."

"ארבעה סבבי בחירות תוך שנתיים, מהומות מאסיביות בערים ערביות ובערים מעורבות, הרג של יהודים ישראלים וערבים ישראלים ועוד מאות פצועים. ארגון הטרור הפלסטיני חמאס ירה זה עתה רקטות לירושלים לאחר מצעד הדגלים השנתי בעיר העתיקה."

עוד טען: "בנימין נתניהו לא הצליח להקים ממשלה והיינו במרחק של ימים מסבב בחירות נוסף וכאוס מוחלט".

בנט בהמשך הטור הפנה את האשמים לדעתו בנפילת הממשלה וכתב כי "מסע של תעמולה בלתי פוסקת שניהלה האופוזיציה ברשתות חברתיות ומסורתיות ניסה לשבור אותי ואת המפלגה שלי, ימינה." כתב. "הלחץ עבד. ימים ספורים לפני ההצבעה הקריטית, חבר במפלגה שלי (שיקלי) פרש. כתוצאה מכך, הגענו למינימום ההכרחי כדי להרכיב ממשלה חדשה."

"קראנו לעצמנו ממשלת רצון טוב. הוכחנו לעצמנו ולמי שמחוץ לקואליציה שלנו שאנשים עם דעות פוליטיות שונות בתכלית יכולים לעבוד בצורה מדהימה ביחד. העולם מקוטב מתמיד. המודל שהצגנו היה של שיתוף פעולה ואחדות. של התעלות מעל שבטך לטובת אומתך."

את מנעסור עבאס כינה כאמיץ ואמר כי בתחילה תפס אותו כתומך טרור, אך בהמשך "גיליתי מנהיג אמיץ, בערך בגילי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר