מחטף מהיר?

בר לב קידם את הקצין שבן גביר הגיש נגדו תלונה על תקיפה

לפני חילופי המשמרות במשרד לביטחון פנים, ובלחץ המפכ"ל ומפקד המחוז, קודם קצין המשטרה שחבר הכנסת בן גביר טען כי הותקף על ידו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
בן גביר במזרח ירושלים, בבוקר לאחר ההתעלפות (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

קידומו של קצין משטרה שחבר הכנסת איתמר בן גביר הגיש נגדו בעבר תלונה על תקיפה אושר בשבוע שעבר בידי השר לביטחון פנים היוצא עמר בר לב. כך לפי הדיווח היום (שני) של ג'וש בריינר ב'הארץ'.

הקצין קודם כבר בשבוע שעבר, בעקבות לחץ שהפעילו המפכ"ל קובי שבתאי ומפקד מחוז ירושלים דורון תורג'מן, מחשש כי בן גביר, שעתיד להחליף את בר לב, ימנע את קידום הקצין.

מדובר לפי הפרסום ב'הארץ' בקצין שחר מחסומי. לטענת איתמר בן גביר הלה ושוטריו תקפו אותו בחודש פברואר, כאשר הקים לשכה מאולתרת בשכונת שמעון הצדיק במזרח ירושלים. בן גביר התעלף ונזקק לטיול רפואי.

"אני בבדיקות בבית החולים", כתב בן גביר זמן קצר לאחר התקרית במזרח ירושלים בציוץ בטוויטר, "לאחר ששוטרים ובראשם הקצין שחר מחסומי נהגו בברוטאליות ואלימות כלפיי, עד שהתעלפתי. לשוטרים אסור לגעת בחבר כנסת, וברור לי שיש להם הוראה מגבוה לפרק את לשכתי הפרלמנטרית".

בהמשך צייץ: "הגשתי בקשה למח"ש, לפתוח בחקירה פלילית נגד השוטרים האלימים שתקפו אותי, ובראשם הקצין שחר מחסומי. המשטרה חצתה קו אדום, ותקפה אותי פיזית. אני כמובן לא מכליל את כל השוטרים עליהם אני מגן לא מעט, אבל אין מקום לעשבים שוטים במשטרה".

מלשכתו של בר-לב נמסר בתגובה לפרסום ב'הארץ': "השר חתם על קידומו של הקצין במסגרת סבב סנ"צים במשטרת ישראל".

מהמשטרה נמסר ל'הארץ' כי "הטענות המיוחסות משוללות כל יסוד. מדובר בקצין מוערך שעבר את כל הבדיקות המתחייבות לקצין בדרגתו, ומינויו אושר ללא סייג. צר לנו על מתן במה תקשורתית לאותם גורמים שכל עיסוקם הינו בזריעת רכילות ודברי כזב, הכל בכדי לפגוע בארגון, בקצינים ובבני משפחותיהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר