המחנאות חוזרת

חבר הכנסת מיקי זוהר באיום ישיר על קק"ל: אם תאשרו את מינויי דנון נלאים את קק"ל

לא שקט בליכוד: המתיחות בין חברי הכנסת של הליכוד שוברת שיאים חדשים. חבר הכנסת הבכיר בליכוד פועל לסכל את מינוי מקורביו של דנון לקק"ל ע"י איום ישיר: "אם תאשרו את המינויים אנחנו נלאים את קק"ל" (חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
דנון ונתניהו | ארכיון (צילום: פלאש 90)

המתיחות בצמרת הליכוד: המחנאות שאפיינה את הליכוד בשנות התשעים שבה ובגדול. כפי שפורסם בשבועות האחרונים, בתוך הליכוד צומח מחנה הכולל את ישראל כ"ץ, דוד ביטן ודוד אמסלם ועוד ח"כים במפלגת השלטון, כשלפי הפרסומים השונים, החבורה חוששת מהדרה בחלוקת התיקים ע"י נתניהו.

אמש דווח ב"כיכר השבת" כי בדיון רישמי בבית הדין של הליכוד בעניין מינויים שמעוניין חבר הכנסת דני דנון למנות לדירקטוריון קק"ל, התפתח ויכוח שגלש לחילופי האשמות ומהלומות מילוליות קשות בין חבר הכנסת מיקי זוהר (המזוהה עם נתניהו) לבין דני דנון שהואשם ע"י זוהר בהשתייכות ל"מחנה ישראל כץ" .

זוהר תקף את דוד ביטן והאשימו: "ישראל כץ דואג לך". ביטן לא נשאר חייב: "אל תבלבל במוח, אני לא הולך לקבל תפקיד״.

היום (רביעי) חושף מיכאל שמש ב'כאן 11', כי חבר הכנסת מיקי זוהר לא מסתפק בלהאשים את דנון וביטן בהשתייכות ל"מחנה ישראל כץ" אלא פעל באופן אקטיבי ע"מ לסכל את מינויי מקורבי דנון. דנון הצליח אמש למנות את יפעת עובדיה לוסקי הנחשבת למקורבתו למורת רוחו של נתניהו. זוהר התקשר למספר דירקטורים בקק"ל ודרש מהם לעצור את המינוי.

האיום: אם לא תבטלו את המינוי, הדבר הראשון שיעשה נתניהו מיד עם הקמת הממשלה יהיה הלאמת קק"ל. בסביבת נתניהו, כבר כעת גוברים הקולות הקוראים להלאמת הארגון המתוקצב גם אם יבוטלו מינויי דנון.

חבר הכנסת מיקי זוהר אישר את הדיווח לפיו אכן פנה לדירקטורים בקק"ל בבקשה לבטל את מינוי יפעת עובדיה לוסקי וטען כי הצדק עמו בפרט שבית הדין של הליכוד קיבל את הערר שהגיש.

דנון לצד בני הזוג נתניהו (אבי אוחיון/GPO)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר