סאגת החלפת היו"ר

מעוז תקף, מיקי לוי התגונן: "אני נאחז בקרנות המזבח?"

האם מיקי לוי עושה תרגילים שימנעו את החלפתו? כך נטען מהבוקר, וחבר הכנסת אבי מעוז אף הדהד את הטענות הללו במליאה | צפו: כך הגיב לו יו"ר הכנסת היוצא מיקי לוי (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מעוז ולוי, היום במליאה (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90 | וידיאו: ערוץ כנסת)

בסיעת יש עתיד מסרבים ככל הנראה לקבל את תוצאות הבחירות ולמרות שהם הולכים לאופוזיציה, הבוקר (שני), הם הציגו מועמדת מטעמם לתפקיד יו"ר הכנסת.

במשך השעות האחרונות, יו"ר הכנסת היוצא מיקי לוי, זכה לקיתונות של בוז, ואף עלו טענות, כי הוא מנסה הליאחז בכוח בתפקידו. מי שהדהד את הטענות הללו, הוא יו"ר מפלגת נעם חבר הכנסת אבי מעוז, שעלה לדוכן המליאה ושטח את טענותיו, כשלאחר מכן, לראשונה, מיקי לוי התייחס לטענות שהופנו נגדו.

דבריו של אבי מעוז

לדברי מעוז: "לפני שבועיים אמר ח"כ מיקי לוי, יו"ר הכנסת, בכנס באוניברסיטת רייכמן את הדברים הבאים: "אינני מתכוון לעכב בכוונה את בחירת יושב-ראש הכנסת הבא. יש לי כבוד גדול למוסד שבראשו אני עומד, וחילופי שלטון מסודרים הם ערך דמוקרטי עליון בעיני". זו כמובן הייתה הנדסת תודעה".

לדברי מעוז: "בפועל, ח"כ לוי, בסיוע חבריו, נאחז בכל כוחו בכיסאו, ועושה כל תרגיל אפשרי כדי לעכב את החלפתו ואת הקמת הממשלה החדשה, שנבחרה באופן לגיטימי ודמוקרטי, ללא הונאת הציבור וללא גניבת קולות. אני ממליץ לציבור לזכור מי מתנהל באורח לא ממלכתי וחסר אחריות ומי ממלכתי באמת".

התגובה של מיקי לוי

חבר הכנסת לוי, השיב למעוז מכס יו"ר ואמר: "יכולתי למשוף יותר ולעשות תרגילים - ולא עשיתי את זה. בכנסת הקודמת חברי כנסת התחבאו בתאי מטען של מכוניות ואצו רצו להצביע. אזכיר לך גם את המקרה עם גנץ, מאיר כהן היה אמור לשבת על כס היושב ראש וברגע האחרון מינו את גנץ. וזה בסדר, זה בתוך מסגרת הכללים".

"תסתכלו על עצמכם בראי ותתביישו" - יפנה לוי לחברי הליכוד והוסיף: "ח"כ יריב לוין, ידעו שבועיים לפני שאני הייתי אמור להחליף אותו. אני ועוד כמה חברים שלי התנגדנו להחליף אותו טרם זמנו, והוא הוחלף עפ"י חוק. אתם חודש מאז השבעת הכנסת, תביאו יו"ר".

מירב בן ארי נפרדת ממיקי לוי (צילום: ערוץ כנסת)

לסיום אמר לוי: "תביאו, תביאו ממשלה, לשקר ולצייץ חצאי אמיתות זה נהדר, לא רציתי לענות לך אבל חייבת אותי. אני נאחז בקרנות המזבח?".

מי שהתגייסה להגן על מיקי לוי היא ח"כ מירב בן ארי, שהוזכרה כמועמדת יש עתיד לתפקיד - מול מועמד הקואליציה. "כמות הרפש שהייתה פה במליאה - רק על איך שניהלת את זה מגיע לך שאפו", אמרה בן ארי למיקי לוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר