מתקפה במליאה

מעוז עונה ללפיד בחריפות: "עשה לאנטישמיות טיפולי המרה"

יו"ר מפלגת נעם הנמצא בעין הסערה לא הבליג לדבריו של לפיד מוקדם יותר במליאה, שבהם פנה אל אימהות ילדי ישראל תקף את מעוז (מליאת כנסת)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מעוז, היום במליאה (צילום: ערוץ הכנסת)

בצל ביקורת השמאל נגדו, לאור התפקיד שצפוי לקבל בממשלת נתניהו המסתמנת, הגיב היום (שלישי) בנאום קצר בן דקה במליאת הכנסת יו"ר נעם אבי מעוז לדבריו של ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד.

ראשית בירך מעוז את יריב לוין. "אדוני היו"ר, ברכות לכולנו על כניסתך לתפקיד שאתה ראוי לו", אמר, ובשלב הזה החל לתקוף את לפיד בחריפות.

"ראש הממשלה היוצא לפיד פנה היום כאן במליאה לאימהות שהצביעו לליכוד ושאל: "באמת רצית שאבי מעוז ילמד את הילדים שלך את תורות הגזע המבהילות שלו?" האמת שלא כל כך מפתיע, שמי שעשה למושג 'אנטישמיות' טיפול המרה, ושהתהדר בזה שבשושלת שלו נמצא גם אותו האיש שראשי התיבות של שמו הם 'ימח שמו וזכרו' ושבשמו נטבחו מיליוני יהודים לאורך שנות הגלות, מנסה כעת בפתטיות להנדס את תודעתם של אזרחי ישראל, כאשר הוא משווה בין הייחודיות של העם הנבחר, זהותו וייעודו האוניברסלי לבין הרשעות והשפל הנוראיים ביותר בתולדות האנושות, שהתגלמו באידיאולוגיה הנאצית".

הוא הוסיף: "אני סמוך ובטוח שאין שום צורך להמליץ לרוב המוחלט של העם היושב בציון לאטום אוזניהם מהשנאה, ההסתה והשיסוי של לפיד וחבריו.

"באמת, יאיר לפיד, אני מרחם עליך! ב"ה שהשלטון חוזר למי שאינם מתביישים בזהותם ובזהותה היהודית של המדינה".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר