כבר חריקות?

הליכוד רמז לחוק נגד הימין הקיצוני, בעוצמה יהודית מיהרו להגיב

מפלגת הליכוד התייחסה לפרסומים על ביטול סעיף הגזענות לדרישת עוצמה יהודית ומסרה כי יחוקק חוק שוויוני שימנע מיהודים וערבים כאחד. עוצמה יהודית: "להפסיק את העוול" (פוליטי)

(צילום: אוליבר פיטוסי ויונתן זינדל, פלאש 90)

לקראת הקמת הממשלה ופרסום ההסכמים הקואליציונים, מפלגת הליכוד התייחסה לפרסומים על ביטול סעיף הגזענות לדרישת עוצמה יהודית, ומסרה כי "הסעיף לא מנע התמודדות לכנסת של תומכי טרור וגזענים". עוד נמסר מהליכוד, כי בכוונת נתניהו לבטל את הסעיף, ובמקביל, "להביא חוק חדש למלחמה בגזענות ובטרור שיבטיח אכיפה שיוויונית ואפקטיבית ליהודים וערבים כאחד", כשהרמיזה היא שהחוק החדש גם יוכל למנוע מאנשי ימין קיצוני להתמודד לכנסת.

בעוצמה יהודית מסרו בתגובה להודעת הליכוד, "לתשומת לב חברנו בליכוד אנחנו רגילים שסיכום זה סיכום ומילה זו מילה וחשוב לשמור על עקרון זה כדי להביא לממשלה יציבה. החוק החדש שהליכוד עדכן כי בכוונתו להביא לא הובא לידיעתנו ואנו כמובן פתוחים לשמוע איך נסלק מהכנסת את טיבי עודה ועופר כסיף".

"מטרת ביטול 7 א - עילת גזענות היא להפסיק את העוול שעושים רק כלפי יהודים ( יזבק, זועבי, בשארה לא נפסלו). אם הליכוד ירצה הצעת חוק חדשה נשמח לשיח. גם אנחנו לא רוצים גזענות בכנסת ישראל אבל גם לא רוצים הפליה ורדיפה רק נגד יהודים בעוד שונאי ישראל כמו איימן עודה מתמודדים לכנסת", מסרו מעוצמה יהודית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר