"עושים הפיכה"

הבהרה רביעית ביממה: נתניהו מתנער מדבריו של בנו יאיר

אחרי שגינה דברים של חברי כנסת בקואליציה העתידית, נתניהו מבהיר כי מתנער מדבריו של בנו יאיר נגד פרקילטות המדינה בסוף השבוע (אנשים)

(צילום: Sraya Diamant/Flash90 וחיים גולדברג כיכר השבת)

ראש הממשלה המיועד ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו הסתייג הבוקר (שני) שוב מדבריו של בנו יאיר נגד הפרקליטות ואמר כי חרף העובדה שאוהב את בנו מדובר באדם עצמאי ואינו מסכים עם דבריו. זו הודעת ההבהרה הרביעית שמפרסם נתניהו בתוך יממה. אתמול הבהיר גם את עמדתו נוכח דבריהם של חברי הכנסת סטרוק ורוטמן בעניין 'חוק האפלייה'.

"אני אוהב את בני יאיר שהוא אדם עצמאי עם דעות משלו. אף שזכותו של כל אדם להביע ביקורת, לא הסכמתי עם הדברים שאמר שפורסמו אתמול", צייץ נתניהו הבוקר.

הדברים מגיעים לאחר שיאיר נתניהו תקף ביום שישי האחרון במהלך תכנית רדיו ב'גלי ישראל' את מערכת המשפט הישראלית ואת התנהלות החקירה של אביו.

נתניהו הבן אמר: "בכירים בפרקליטות ובמשטרה ביצעו עבירות פליליות, ואנחנו מגלים את זה 3-2 פעמים בשבוע, והעונש על כך הוא חמש שנות מאסר מינימום". עוד הוסיף כי לטענתו "הגענו כבר ל-10 אלף שנות מאסר של העבירות הפליליות שביצעו האנשים האלה".

לדבריו, "שלא נדבר על ההפיכה השלטונית בזדון. הם ידעו שהם תופרים אדם חף מפשע שנבחר על ידי העם הישראלי. זאת אומרת מבטלים את הבחירה הדמוקרטית, עושים הפיכה, שלזה קוראים בגידה". בהמשך אמר כי "כולם מוזמנים להיכנס לספר החוקים של מדינת ישראל, ולקרוא מה העונש על בגידה, וזה לא כלא דרך אגב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר