בטקס החילופין

"הקשבנו כבר שנה וחצי"; קיש עקץ את יפעת שאשא ביטון

במשרד החינוך בו התקיים טקס חילופין נרשם קרב עקיצות בין השרה היוצאת ביטון לשר הנכנס יואב קיש: "לא שותפים לאותה דרך" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שאשא ביטון וקיש, היום (צילום: Olivier Fitoussil/FLASH90)

מוקדם יותר היום (ראשון) התקיים טקס חילופי השרים במשרד החינוך, כשבמהלכו נרשם קרב עקיצות בין שר החינוך הנכנס לבין שרת החינוך היוצאת.

שר החינוך הנכנס, חבר הכנסת יואב קיש אמר באירוע: "אני ניצב מולכם היום באחד המעמדים המרגשים בחיי, דרוך לקראת משימת חיי: בניית עתיד חינוכי טוב יותר לילדי ישראל. בפני מערכת החינוך אתגרים רבים ועצומים, אך למול אתגרים אלה ניצב חומר אנושי מצוין של נשות ואנשי מערכת החינוך, שהם הלב הפועם של המערכת. סבור ובטוח שיחד איתכם נוביל את משרד החינוך ועתיד ילדינו להישגים כבירים.

חינוך ילדינו זו משימה לאומית חוצת מגדרים, מינים, מגזרים ודעות פוליטיות. ולכן בכוונתי לכהן כשר החינוך של כולם: יהודים וערבים, חילוניים ודתיים, דרוזים ובדואים, נוצרים ומוסלמים."

שרת החינוך היוצאת, חה"כ ד״ר יפעת שאשא ביטון אמרה כי "זכות גדולה נפלה בחלקי לכהן כשרת החינוך של מדינת ישראל. מבחינתי זו הייתה הגשמה של חלום. כשהייתי כאן, ראיתי במשך שנה וחצי, רק דבר אחד לנגד עיניי: את הילדים, את ההורים, את מערכת החינוך וטובת כולם.

(צילום: משרד החינוך)

התחלנו במהלך התקופה הזו הרבה מאוד צעדים שלכולם יש חזון אחד - של חדשנות, של רצף חינוכי ושל גמישות. רפורמת הבגרויות, העברת מעונות היום למשרד החינוך, הסכם שכר היסטורי, גמישות פדגוגית וניהולית, אנגלית והייטק מגיל גן ועוד. אני מקווה שאתה, שר החינוך הנכנס, תיקח את הצעדים שהתחלנו ותוביל אותם קדימה לטובת כולם. זו הייתה זכות גדולה בשבילי להיות כאן, ואני מברכת על כל רגע ורגע שניתנה לי הזכות להיות שרת החינוך של כל ילדי ישראל."

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר אמרה: "אני מודה לשרת החינוך היוצאת, חברת הכנסת ד״ר יפעת שאשא ביטון, על האמון, השותפות המלאה והאמיצה להוביל יחד מהלכים ששמים את טובת התלמידים וצוותי החינוך בראש. אני מאחלת הצלחה רבה לשר החינוך הנכנס חבר הכנסת יואב קיש ולצוותו ולשר במשרד החינוך חבר הכנסת חיים ביטון, ולכם המשך עשייה ברוכה למען תלמידי ותלמידות ישראל. אני מקווה ומאמינה שמטרות חוק החינוך הממלכתי, ערכי מגילת העצמאות וערכיה ההומניסטים של התרבות היהודית "ואהבת לרעך כמוך" ימשיכו להנחות אותנו בעבודתנו החינוכית. אני מאמינה בכם, אוהבת אתכם, מוקירה את עבודתכם המסורה ובטוחה בהצלחתכם."

בנוסף, אמרה השרה היוצאת לשר קיש: "כדאי לך להקשיב זה יחסוך לך הרבה זמן". בתגובה, אמר קיש: "הקשבנו לכם כבר שנה וחצי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר