ההצהרות בסיעות

נתניהו: "גיליתי שורה של מחדלים"; לפיד: "אסור שבן גביר יעלה להר הבית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בישיבת סיעת 'הליכוד' כי נכנס לתפקיד וגילה שורה של מחדלים בשורה של תחומים; מוקדם יותר קרא לו יו"ר האופוזיציה למנוע את עליית איתמר בן גביר להר הבית (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ישיבת סיעת הליכוד (צילום: דוברות הליכוד)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שני) בישיבת סיעת 'הליכוד' כי נכנס לתפקיד וגילה שורה של מחדלים וחידלון בשורה של תחומים שנותרו מהממשלה הקודמת של נפתלי בנט ויאיר לפיד.

"נכנסתי לתפקיד וגיליתי שורה של מחדלים וחידלון בשורה שלמה של תחומים", אמר נתניהו, "המחדל הראשון - ההפקרות בטיפול ביוקר המחייה. לא עשו כלום, שום דבר, ואפשרו למצב הזה להתדרדר. לא נקטו בפעולות שיכלו לנקוט בהם בזמן. הדבר הזה מובא לפתחנו וזה לא פותר אותנו מלפעול, אנחנו פועלים בכל העוצמה".

נתניהו הוסיף ואמר כי "יש הרבה עבודה על כל מחוללי האינפלציה ואנחנו מתכוונים לטפל בהם", והוסיף: "אני נפגש עם שר האוצר הערב ונעשה זאת במשותף, מאמץ לאומי עליון מול חידלון גדול מאוד שירשנו. תמיד יותר קשה להיכנס אחרי שחפרו לך בור גדול אבל אין לנו ברירה אלא לפעול בצורה תקיפה, מושכלת ואפקטיבית. זה הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות".

"המחדל השני שניכר לעין הוא המחדל הבינלאומי", אמר ראש הממשלה, "הייתה להם שנה שלמה לטפל במהלך הפלסטיני בעצרת האו"ם. רק בימים הבודדים שהיו לי אחרי שנכנסתי הצלחנו להזיז כמה מדינות לטובתנו. אם הייתה לי שנה שלמה הייתה כנראה תוצאה אחרת".

"אם בן גביר ייעלה להר הבית- זה ייגמר בחיי אדם"; לפיד בישיבת הסיעה (צילום: ערוץ כנסת)

נתניהו אמר לחברי הכנסת כי "אנחנו נתונים למתקפה מאורגנת ומשומנת נגד כל מרכיבי הממשלה ואני קורא לכולכם להידרש למאבק נגד ההסתה הזאת כבר עכשיו ולהשיב מלחמה שערה".

באשר לחלוקת התפקידים בליכוד, אמר נתניהו: "אני יודע ששאלת המינויים רובצת על רבים וזה יקח עוד כמה ימים. מה שצריך לבוא לסיעה יובא לסיעה. אני מבקש את שיתוף הפעולה והסבלנות, נפתור את זה כמה שיותר מהר".

קודם לכן, אמר ראש האופוזיציה יאיר לפיד בפתח ישיבת סיעת 'יש עתיד' כי "אסור שאיתמר בן גביר יעלה להר הבית", לדבריו, "זו התגרות שתוביל לאלימות שתסכן חיי אדם ותעלה בחיי אדם".

"עם כל זה שביבי חלש הוא מוכרח הפעם לעמוד ולהגיד לו אתה לא עולה להר הבית כי ימותו אנשים", הוסיף לפיד והעריך שהממשלה תחזיק שנה וחצי.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר בתגובה להסתה של לפיד נגד עלייתו של השר בן גביר להר הבית: "לפיד איבד כל קשר למציאות, הוא משקר, מסית ומדיח. העלייה להר הבית היא חלק מהסטטוס קוו במקום והיא צריכה להתקיים - כל הניסיונות האלה להלך אימים מופרכים לחלוטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר