אחרי הביקורת ההדדית

מורד אחד פחות: נתניהו נענה לבקשת ביטן, זה התפקיד שיקבל

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט אחרי כמה שינויים לקבל את בקשת חבר הכנסת ביטן להתמנות ליו"ר ועדה, זאת בצל 'המרד' בתוך הליכוד (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט היום בצהריים (רביעי) למנות את חבר הכנסת דוד ביטן לתפקיד יושב ראש ועדת הכלכלה.

התפקיד מגיע לידי ביטן אחרי שכבר הובטח לו, אך בעקבות שורה של ריאיונות, התפקיד בו חשק התרחק ממנו. היום, אחרי פגישה בין ראש הממשלה לחבר הכנסת ביטן, הוחלט לתת לו את התפקיד.

ביטן הוא 'מורד' אחד שנתניהו יכול כעת להסירו מרשימת 'מאוכזבי הליכוד' שנמצאים בתוך מפלגת השלטון שהתאכזבו מהתפקידים שקיבלו, או שלא קיבלו.

בין המאוכזבים ניתן למנות את שר האנרגיה ישראל כץ שחפץ להפוך לשר החוץ ודני דנון שרצה להיות יושב ראש הכנסת. לצדם כמובן חבר הכנסת דודי אמסלם שדרש את תיק המשפטים את תפקיד יושב ראש הכנסת, ולאחר שלא קיבל אף אחד מהתפקידים בחר להישאר כחבר כנסת רגיל.

בשבוע שעבר דווח כי במהלך ישיבת סיעה של הליכוד, כמה מבכירי חברי המפלגה ביקרו את חלוקת התיקים המסתמנת.

על פי הדיווח של מיכאל שמש, חבר הכנסת דני דנון אמר: "איזו חוצפה שלא כינסתם את הסיעה עד עכשיו, לא מקובל עלי שעשו מה שרוצים בהסכמים".

בהמשך, כך על פי הדיווח, אמסלם צעק על נתניהו: "אתה לא תפריע לי תתן לי לדבר. אתה והוא (יריב לוין, י"ג) לא תעשו מה שאתם רוצים".

לאחר מכן, אמסלם וביטן צעקו גם על ח"כ קיש: "מי אתה? אתה חושב שפה זה הוועדה המסדרת? שב בשקט!". בתגובה, השיב קיש: "אגיד מה שאני רוצה". ביטן לא נשאר חייב וסינן: "שב בשקט!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר