מתיחות בצמרת

בן גביר זימן את מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ל"שיחת בירור"

בעקבות חגיגות שחרור המחבל שנמשכות מספר ימים, השר לביטחון לאומי זימן את מפכ"ל המשטרה ל"שיחת בירור" - וביקש תחקיר פנימי (במשטרה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

השר לביטחון לאומי החדש, ח"כ איתמר בן גביר, הזמין את מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ל"שיחת בירור", בעקבות חגיגות שחרור המחבל כרים יונס שרצח את החייל אברהם ברומברג והשתחרר מהכלא אחרי 40 שנה. כך נחשף אמש בחדשות 12.

חגיגות שחרור המחבל נמשכות כבר 4 ימים, ואלו כוללות דברי הסתה והנפת דגלי פלסטין. היום הראשון של החגיגות המשטרה שלטה באירוע. בן גביר דרש שאוהלים כלל לא יתאפשרו בכלל בכפר שאליו הגיע המחבל.

לפי הדיווח בחדשות 12, בעקבות אי פירוק האוהלים יזם בן גביר את השיחה עם המפכ"ל וביקש ממנו שיערוך תחקיר פנימי במשטרה מדוע בקשתו לא בוצעה.

אתמול דווח ב'כיכר השבת', כי בן גביר הנחה את מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי להורות למשטרה להסיר כל דגל אש"ף שמגלה הזדהות עם ארגון טרור מהמרחב הציבורי ולעצור כל אירוע הסתה כנגד מדינת ישראל.

השר העביר ללשכת מפכ"ל המשטרה הוראה כי כל שוטר בכל דרגה, יהיה רשאי במהלך המשמרת, להסיר דגלים של הרשות הפלסטינית. את ההוראה העביר בן גביר למפכ"ל בהסתמך על כך שהנפת דגל אש"ף הינה תמיכה באירגון טרור.

"לא ייתכן שפורעי חוק ינופפו בדגלי טרור, יסיתו ויעודדו טרור ועל כן הנחיתי להסיר את דגלי התמיכה בטרור מהמרחב הציבורי ולהפסיק את ההסתה נגד מדינת ישראל" מסר בן גביר. "הזדהות עם מחבל ועם פגיעה בחיילי צה"ל, אינה חוסה תחת חופש הביטוי".

בן גביר צייץ אתמול: "הנחתי היום את משטרת ישראל לאכוף איסור הנפת כל דגל אש"ף שמגלה הזדהות עם ארגון טרור מהמרחב הציבורי ולעצור כל אירוע הסתה נגד מדינת ישראל. נילחם בטרור ובעידוד טרור בכל הכוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר