"לא רציני ושקרי" | צפו

לפיד האשים את הערבים, שהשיבו: "התרגלת לערבי מחמד"

בפתח ישיבת סיעת יש עתיד היום, ח"כ יאיר לפיד מתח ביקורת על המפלגות הערביות וטען, כי הם החליטו לשתף פעולה עם הקואליציה | כך הגיבו לו חברי הכנסת אחמד טיבי ואיימן עודה • צפו (כנסת)

מישאל לוי | כיכר השבת |
לפיד וטיבי במליאה | ארכיון (צילום: אוליבר פיטוסי - פלאש 90 | וידיאו: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת יאיר לפיד, נאם היום (שני) בפתח ישיבת סיעתו נאום לוחמני נגד הממשלה החדשה, ובין השאר תקף את חברי הכנסת הערבים, שהגיבו לו בחריפות.

לפיד אמר בישיבת סיעתו: "חד''ש-תע''ל עובדים עם הליכוד מלא-מלא וגם היום הם עובדים איתם, הם לא עובדים עם האופוזיציה - איימן עובד עם הקואליציה".

דבריו של לפיד נגד הערבים

ח"כ אחמד טיבי היום בישיבת סיעה פנה ללפיד ואמר: "תגיד דבר אחד שאנחנו משתפים פעולה עם הליכוד. אני אשתף אתכם פה בסוד מי שזחל בשבועיים האחרונים לקיש וניהל איתו מגעים ומו"מ כי לשפר את ההצעה של הליכוד אליו - זה יש עתיד. אנחנו נהלנו מו"מ כמו שמקובל בין כל סיעות הבית. יאיר, אתה מכיר את האמת ויודע שלא אנחנו הפלנו את הממשלה שלך, ושהיא קרסה מבפנים. ככה גם אתה אמרת לי. היא קרסה מבפנים כי ימינה וקרסה, וכי מנסור עבאס לא הצליח לפטר את מאזן גנאיים, ואתה לא הצלחת לפטר את ג'ידא זועבי. שניהם עשו נכון, והתנגדו לחוק הסיפוח. השבוע, הוא מגיע שוב, וחד"ש תע"ל תצביע נגד, בדיוק כפי שהצביעה בכנסת הקודמת".

התשובה של טיבי

טיבי הוסיף לסיום, "אם נחבר את שניכם לפוליגרף, אחד מכל צד, הפוליגרף יישרף וייפגע בשניכם. אני מקווה שהמסרים המשותפים ללפיד ועבאס יפסקו. זה לא רציני, ושקרי".

התשובה של עודה

גם חבר הכנסת עודה הגיב לדברי לפיד ואמר: "כמעט כל יום אני רוצה לשלוח לך להפסיק לשקר. אז די. תתבייש. התרגלת לערבי מחמד, לכן קשה לך עם ערבים זקופי קומה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר