ההפגנות בתל אביב

השר בן גביר: חופש הביטוי הוא גם לחרדים ומתנחלים

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התייחס להתנהלות המשטרה במהלך הפגנת הענק בתל אביב ואמר: "טוב עשתה משטרת ישראל שאפשרה את חופש ההפגנה אבל לא אפשרה את חסימת נתיבי איילון" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ההפגנה בתל אביב, אמש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בבוקר שאחרי הפגנת עשרות האלפים בתל אביב, השר לביטחון פנים, איתמר בן גביר, התייחס להתנהלות המשטרה בהפגנה ושיבח את השוטרים אך קרא לנהוג כך גם בהפגנות אחרות.

לדברי בן גביר: "טוב עשתה משטרת ישראל שאפשרה את חופש ההפגנה אבל לא אפשרה את חסימת נתיבי איילון".

לדבריו: "הנחתי את המשטרה לנהוג באותה מדיניות של סבלנות והידברות גם כלפי כלל הציבורים. חופש הביטוי הוא גם ליהודי אתיופיה, חרדים ומתנחלים. שמח שהמפגינים מהשמאל התעשתו ולא הגיעו עם סמלים נאציים".

השר לביטחון פנים הוסיף: "כרגע הפנים של המשטרה חייבות להיות נשואות למאבק להגברת תחושת הביטחון האישי ולמאבק הבלתי מתפשר במשפחות הפשע. יש לא מעט עבודה וצריך להפשיל שרוולים".

כזכור, בשבוע שעבר, התייחס בן גביר לפרסומים בעניין ההנחיות שהעביר למשטרה בנושא קיום הפגנות וטוען לדבריו לרצף של שקרים. הוא תוקף וטוען כי מדובר ב"קמפיין שקרי" שנועד לערער את הלגיטימיות של הממשלה, כלשונו.

לדבריו, "מזה שנים רבות שננקטת מדיניות מפלה בין אנשי ימין וחרדים לבין אנשי שמאל בהפגנות: כאשר מפגיני ימין וחרדים היו חוסמים כבישים, הם היו נתקלים במדיניות של אפס סובלנות: מכת"זיות, פרשים, כוחות מתוגברים של יס"מ ומעצרים נרחבים. מנגד, כאשר מפגיני שמאל חסמו כבישים - לא ראינו את כל זה. ההנחיה שנתתי, היא בסך הכל תיקון העוול הזה: לא תהיה מדיניות של איפה ואיפה. דין אחד לכל המפגינים. האכיפה תהיה שווה".

בן גביר הוסיף: "יש עוד שקרים רבים, ואת כולם עוד נפריך. אבל חשוב לי לומר לכם דבר חשוב נוסף: אנחנו לא נירתע. לא ניבהל מהקמפיין השיקרי והמסית הזה. נבחרנו באופן דמוקרטי על ידי רוב מוחלט בעם, שביקש לתקן את החרפה שהמיטה עלינו הממשלה הקודמת, שהיתה תלויה בתומכי טרור אנטי ציוניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר