בשורה לנתניהו

ועדת האתיקה תוקם: המשמעות - ראש הממשלה יוכל לקבל את כספי מימון ההמונים

לפני מספר חודשים, הרים איש התקשורת ינון מגל קמפיין גיוס כספים המוני לטובת מימון משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הכספים לא אושרו לשימוש אך בימים הקרובים תוגש בקשה לועדת האתיקה שתוקם לשחרר את הכספים שגויסו (פוליטי, אקטואלי)

איצלה כץ | כיכר השבת |
תוקם ועדת האתיקה. הכסף שאסף ינון מגל (בתמונה) יגיע לנתניהו? (צילום: יוסי זליגר/ פלאש 90)

יושב ראש הכנסת, חבר הכנסת אמיר אוחנה (הליכוד) הודיע על כוונתו להקים את ועדת האתיקה בכנסת. בראשות הוועדה יעמוד חבר הכנסת מש"ס ינון אזולאי. חברי הכנסת עמית הלוי (הליכוד), פנינה תמנו שטה (המחנה הממלכתי ומאיר כהן (יש עתיד9 יכהנו כחברים בוועדה.

משמעות הקמת הוועדה היא גם בין היתר היכולת 'לשחרר' את הכספים שהוקפאו על ידי המדינה והיו אמורים לשמש כמימון לבנימין נתניהו להוצאות משפטו. את הכספים גייס איש התקשורת ינון מגל אשר הצליח לגייס קרוב ל-4 מיליון שקלים בקמפיין שנקרא: "נתניהו, לעולם לא תצעד לבד".

יושב ראש הכנסת אמיר אוחנה מסר: "ועדת האתיקה היא עמוד תווך מרכזי בפעילות התקינה והשוטפת של הכנסת. אני מודה לחברי הכנסת מהאופוזיציה ומהקואליציה כאחד שהסכימו לקחת על עצמם את התפקיד".

אוחנה הוסיף: "אני רואה בעבודת הוועדה חשיבות רבה שתסייע להביא למשכן – ובתקווה גם ממנו החוצה לציבור – התנהלות ראויה ושיח מכבד בין איש לרעהו. אני מזמין את חברות וחברי הכנסת להסתייע בוועדה בכל שאלה אליה הם נדרשים ובהזדמנות זו אני מבקש לאחל הצלחה רבה לחברי הוועדה במילוי תפקידם".

מטעם מפלגת יש עתיד נמסר: "אנחנו מברכים על הקמת ועדת האתיקה ועל התפכחות הליכוד והבנתם בחשיבות הוועדה הזאת לכנסת ישראל, לאחר שמנעו את הקמתה במשך למעלה משנה. מי ייתן ולא תהיה עבודה לוועדה הזו וחברי הכנסת ינהלו שיח מכבד בין איש לרעהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר