עימות סוער בכנסת

סער לסעדה: "אתה בעיני אפס מאופס, אחשוף פרטים עליך"

בכיר מח"ש לשעבר התעמת עם גדעון סער • משה סעדה: "טול קורה מבין עיניך, לא אתה תטיף לנו מוסר". סער הגיב: "אתה בעיני אפס מאופס" (כנסת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |

עימות סוער ניטש היום (שלישי) בוועדת החוקה של הכנסת, בין חבר הכנסת גדעון סער מהמחנה הממלכתי ובין חבר הכנסת משה סעדה מהליכוד.

סער אמר: "בכנסת הקודמת, כשהבאתי הצעת חוק יסוד בנושא זכויות נאשמים וחשודים וביקשתי באופן טבעי את תמיכת סיעת הליכוד וסיעות האופוזיציה שנהגו להכביר מלל בנושא, שר המשפטים דהיום אמר אז שיהיו מוכנים לתמוך בתנאי שהסעיף המאזכר את מגילת העצמאות יימחק. לא קיבלתי את התנאי וסיעת הליכוד לא תמכה".

ח"כ משה סעדה (הליכוד) התפרץ לדבריו: "טול קורה מבין עיניך האיש שהצדק נר לרגליו, לא אתה האיש שיטיף לנו צדק
אתה מדבר על תנועת הליכוד?"

ח"כ סער: "לא נבחרת פעם אחת, שוריינת רק בגלל המו"מ שניהלת עם אילת שקד, ככה נכנסת לכנסת. אתה אפס מאופס. נבחרתי 5 פעמים על ידי בוחרי הליכוד ואתה אף לא פעם אחת. אני לא מתכוון להתנצל כלפי האיש שמכפיש את שמי אבל מוכן להוסיף פרטים ולהרחיב בהזדמנות".

בכיר מח"ש לשעבר סעדה הגיב לאחר מכן בטוויטר לדבריו של סער. "גדעון, מעבר לאיבוד העשתונות שלך והסגנון הנמוך והלא מכובד בו אתה נוקט, אני מבין שאחרי החבירה לשמאל, אתה מחפש דרך להכפיש את מי שבאמת מתכוון להשפיע במקום ממנו אתה ערקת. אחרי שיישרת קו עם כל מי שתרם להשחתת מערכת המשפט והפרקליטות, במקומך הייתי שותק. וד"ל".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר