ב'ליכוד' הגישו תלונה

מקנא בחולדאי? אולמרט: "צריך לעבור כעת לשלב המלחמה"

אם לא היה די לנו אתמול באמירות המזעזעות של ראש עיריית תל אביב, גם ראש הממשלה לשעבר אולמרט, המשיך בקו שלו ואמר: "מלחמה אמיתית שלא מנהלים בנאומים, אלא בקרב פנים אל פנים, ראש בראש, יד ביד. זה מה שצריך להיות כאן" | מפלגת הליכוד הגישה תלונה נגד אולמרט (חדשות בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אולמרט משתתף אתמול בהפגנה בירושלים (צילום: כיכר השבת)

מאבדים שליטה ומובילים לאנרכיה ומלחמת אחים? אחרי האמירות המזעזעות אתמול (שני) של ראש עיריית תל אביב, הצטרף אליו גם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. מפלגת הליכוד הגישה תלונה למשטרה נגד אולמרט בגין הסתה.

אולמרט שכזכור ישב בבית הכלא לאחר שהואשם בבית המשפט, הגיע אתמול להשתתף בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית של השר יריב לוין.

בריאיון לדמוקרט טי. וי, אמר אולמרט: "טוב לראות 100 אלף אנשים, אבל זה לא מה שיוביל את המאבק האמיתי. המאבק האמיתי יפרוץ את הגדרות האלה וייכנס למלחמה אמיתית שלא מנהלים בנאומים, אלא בקרב פנים אל פנים, ראש בראש, יד ביד. זה מה שצריך להיות כאן".

אולמרט הוסיף אש למדורה ואמר: "אנחנו עומדים לפני מלחמה. ההפגנות הללו הן שלב ההקדמה לפני תחילת המחאה האמיתית, שבסופו של דבר תפרוץ בכוח איתנים שירמוס את כל הגדרות ששמים לו היום, ויגיע לעיקר. זה צריך להיות מובן".

אולמרט ניסה להסביר איך המאבק ברפורמה צריך להתנהל: "הנאומים מן הסוג שמושמעים כאן - לא יעזרו במאבק. אלה נאומים ראויים שאנשים טובים משמיעים אותם, אנשים שאכפת להם ושכואב להם, אבל אין פה אדם אחד שלא מבין מה משמעות השינויים שהממשלה מנסה לחולל. מה שצריך זה לעבור לשלב הבא, לשלב המלחמה".

מפלגת הליכוד הגישה תלונה במשטרה נגד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, שספג גינויים מהקואליציה ומהאופוזיציה, על האמירות המסיתות והקשות שאמר הבוקר. "ראש העיר תל אביב הסית לאלימות ומרד אזרחי וצריך לחקור אותו", מסרו בליכוד.

כזכור, בריאיון לחדשות רשת מבית המשפט העליון, אמר אתמול ראש העיר של תל אביב: "מדינות דיקטטוריות חוזרות להיות דמוקרטיות רק בשפיכות דמים. זו ההיסטוריה של העולם. מדינות הפכו לדיקטטורות באמצעות התהליך הדמוקרטי, ולדאבוני ראינו דברים נוראיים, אבל מדינות לא חוזרות בחזרה מדיקטטורה, אלא בשפיכות דמים".

לאחר שדבריו עוררו סערה גדולה, חולדאי ניסה להסביר את דבריו ואמר: "אסביר את דברי, כי יש מי שמסלפים אותם במכוון לתועלת אישית. בראיון דיברתי על אמת היסטורית כואבת. האחריות למניעת שפיכות דמים היא על אלו שמחליטים בכנסת והופכים את ישראל לדיקטטורה. עליהם החובה להפסיק את תהליך החקיקה, להגיע להידברות ולמנוע זאת!".

ראש הממשלה התייחס אמש לדברים ואמר בין היתר: "תראו מה קרה היום בירושלים: האופוזיציה משתוללת בתוך הכנסת וחברי כנסת שלה קופצים על השולחנות, רון חולדאי מסית במפורש לשפיכות דמים".

"אני רואה", הוסיף נתניהו ואמר: "שבהפגנת השמאל שנערכה היום בירושלים קוראים לראש הממשלה 'בוגד', מה זה?אני קורא לראשי האופוזיציה: תפסיקו עם זה. תפסיקו לדרדר בכוונה את המדינה לאנרכיה. תתאפסו על עצמכם, גלו אחריות ומנהיגות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר