נאום ה-Chat GPT

הבינה המלאכותית הגיעה לכנסת; הח"כית נאמה "נאום מלאכותי"

בנאום שנכתב כולו על ידי הבינה המלאכותית שכבשה את העולם, נאמה חברת הכנסת שרן השכל על הסכנות הטמונות בקרע חברתי ופילוג בעם. "הפילוג בעם עלול להוביל להחרבת המרקם החברתי הישראלי" (חדשות, אקטואליה)

איצלה כץ | כיכר השבת |
חברי הכנסת מיותרים? שרן השכל (צילום וידאו: ערוץ כנסת | תמונה: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

הבינה מלאכותית הגיעה לכנסת: חברת הכנסת שרן השכל (המחנה הממלכתי) נאמה מעל במת הכנסת כנגד הרפורמה במערכת המשפט והפילוג הנלווה אליו, לטענתה. השכל סיפרה כי ביקשה ממערכת הבינה המלאכותית הפופולארית Chat GPT לכתוב עבורה נאום על הסכנה מקרע בחברה הישראלית והבינה המלאכותית לא אכזבה.

"ההשפעה של הקרע בעם מורגשת בכל רבדיה של החברה הישראלית. היא יוצרת תחושת ציניות ואפאטיות בקרב אזרחים שחושבים שקולם לא נשמע… זה עלול להוביל לאיבוד מוחלט של אמון הציבור במערכת הפוליטית ולפגיעה במעורבות הפוליטית שלהם", כתבה התוכנה.

'GPT' הוסיפה להתריע: "הפילוג בעם עלול להוביל להחרבת המרקם החברתי הישראלי. ההתקטבות וההתרחקות של הקבוצות השונות אחת מהשנייה עלולה להוביל בסבירות גבוהה לאלימות ולעימות פיזי… יש צורך לתעדף את אחדות האומה ולקדם חזון משותף לעתיד המדינה שלנו. החזון הזה צריך לתת ביטוי לכולנו ולשקף את העמדות והצרכים המגוונים של כל אזרחי המדינה".

"אנו צריכים לעודד שיח ושיתוף פעולה בין המחנות הפוליטיים. נוכל להשיג זאת רק על ידי יצירת פורום ובמה לדו שיח, היכן שמנהיגים ממפלגות שונות יוכלו לשבת סביב שולחן ולשתף פעולה בשיח בונה ולמצוא קרקע ובסיס משותף", הוסיפה התוכנה לגעור בפוליטיקאים.

לסיום, השכל הוסיפה בשנינות: "זה מעניין שלאותה בינה מלאכותית כנראה יש יותר שכל מהרבה מאוד נבחרי ציבור שנמצאים כאן בבית הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר