לאחר שדלת ביתה נחסמה

התגובה הנסערת של ח"כ טלי גוטליב: "חיות אדם, חיות פרא"

ח"כ טלי גוטליב שנחסמה הבוקר בביתה על-ידי מפגיני שמאל, יחד עם בתה האוטיסטית, הגיבה מנהמת ליבה, בסערת רגשות, במהלך הדיון בוועדת החוקה | צפו (פוליטי)

(צילום: דוברות הכנסת | תמונה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), הגיבה בפתח הדיון הבוקר (שני) בוועדת החוקה של הכנסת על חוק יסוד השפיטה לחסימת יציאתה מביתה ע"י מפגינים: "חיות אדם, חיות פרא".

"לא תבואו לביתו של אדם ותשבו תוך הפגנת אלימות, לומר שלא אצא מהבית", זעקה גוטליב. "אנחנו שליחי ציבור, נעשה עבודתנו נאמנה לא יחללו את הביטחון האישי שלנו, לא תפגעו בפרטיות בשם מחאה. זה מתוזמר וממומן, אני לא יודעת על ידי מי.

"ב-6:10 מחכים לי בקומה שלישית אנרכיסטים מופרעים, ככל שיענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ. באנו להיטיב עם ישראל וככל שקוראים פה למרי אזרחי ושפיכות דמים יש לזה מחירים. אם חלילה הייתי מאבדת עשתונות זה היה עלול להיגמר ברע. אם זה היה מגיע לצעקות וחלילה מכות לא הייתי מסוגלת להגן על עצמי".

גוטליב הוסיפה וקראה: "תפסיקו לשסות את העם. זה חס וחלילה ייגמר בדם. קחו אוויר ותעשו את הזה נכון. אני קוראת לשירותי הביטחון לאסוף מידע כי זה הפתיע היום את כולם, שארבו לנו ליד דלתות ביתנו בין אם משמאל ואם מימין לא תחללו את הפרטיות שלנו".

ח"כ אורנה ברביבאי (יש עתיד) אמרה לה "אם את רוצה למגר אלימות זה צריך להיות מכל הכיוונים. עלייך לחזור בך מהאשמות חיות ביחס לטרור זה התחיל את ההסתה. כשאת קוראת למניעת הסתה קודם כל תדברי על עצמך".

כפי שדווח מוקדם יותר הבוקר, מספר פעילי מחאה נגד הרפורמה המשפטית עוררו סערה לאחר שחסמו את דלת ביתה של ח"כ גוטליב בגבעת שמואל. כשהיא ביקשה מהם לעזוב את המקום כדי שתוכל לקחת את בתה האוטיסטית למסגרת החינוכית שלה, הם השיבו לה בבוז: "את נשארת היום בבית, תמצאי מי שייקח את הילדה". המשטרה עצרה במקום שני מפגינים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר על החסימות כי "כשמפגינים מונעים מנציגי ציבור לבוא ולהצביע בכנסת, ומאמללים ילדה אוטיסטית, זאת לא מחאה לגיטימית. המפגינים שמדברים על דמוקרטיה, הם אלה שמביאים את קץ הדמוקרטיה כשהם מונעים מנציגי הציבור לממש את זכות היסוד בדמוקרטיה- להצביע. אני קורא למשטרה לפעול מיד ולאפשר לחברי הכנסת להגיע למשכן".

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד תקף את המפגינים ואמר: "אני מגנה בתוקף את המצור על ביתה של ח"כ טלי גוטליב, אם לילדה עם צרכים מיוחדים, ואת העובדה שלא איפשרו לה להוציא את הילדה למסגרת", אמר. "זו אינה דרכנו. זו אינה דרכה של המחאה. שולח לטלי חיזוק ולבתה חיבוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר