"עברת כל גבול" | צפו

הסרטון שעורר סערה: הח"כית לאלמוג כהן; "לא סולחת"

בזמן ההצבעה על החוק הראשון ברפורמה המשפטית, ח"כ אלמוג כהן ערך שידור חי מהמליאה והתבטא בביטויים קשים כנגד חברי כנסת | ח"כ מירב בן ארי, עלתה היום לדוכן המליאה והודיעה לכהן: "אני לא סולחת לך. זה לא שוק פה" | צפו (כנסת)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אלמוג כהן ומירב בן ארי במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

בעקבת סערת הסרטון שצילם ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) במליאה במהלך ההצבעה על הרפורמה המשפטית, במהלכה עשה קולות של כבשים כלפי הח"כים הערבים, ח"כ מירב בן ארי, אמרה היום (רביעי) במליאה, כי היא לא סולחת לו.

כהן אמר במהלך השידור חי שערך במליאה בעת ההצבעה על החוק הראשון ברפורמה המשפטית, כי לבן ארי יש קול של ספונג'ה.

בן ארי אמרה בנאומה: "אלמוג כהן שלח לי הודעה ולא עניתי לו. זה לא מספיק! לא מתנהגים ככה, לא אליי ולא לחברי הכנסת הערבים שיש לי איתם ויכוחים בלי סוף. הם נבחרי ציבור ואתה נבחר ציבור, במקום לקחת את הכוח שנתן לך הציבור כל מה שאתה עושה, בטח בחודש האחרון, זה להתנהג בצורה מתחת לכל ביקורת".

בסוף נאומה הוסיפה חה"כ בן ארי: "אתה יכול לשמור את ההתנצלות לעצמך כי אני ממש לא סולחת. לא מתנהגים ככה". כהן הגיב לה בצעקות: "איפה את היית שאלו קראו לי נאצי".

הסרטון שעורר סערה | צפו (צילום: מתוך הפייסבוק של אלמוג כהן)

גם אחמד טיבי הגיב על הסרטון אמש ואמר: "מכובדי היושב-ראש", פתח ח"כ אחמד טיבי את דבריו, "אני מתעניין מה עמדת כבוד היושב-ראש בחברי כנסת שמדברים בשפה של כבשים במליאה, פועים. האם אדוני מעודד את התופעה, האם הוא מתנגד לה, האם מותר לנבוח כמו כלבים, למשל, במליאה או רק פועים כמו כבשים? איזה חיות מותר לחקות בקואליציה הזאת?".

טיבי המשיך ואמר: "האם יש חברי קואליציה שהם גם חברי כנסת וגם חברים בגן חיות? מה ההגבלות אם בכלל יש, והאם יש חברי כנסת שחצו את הקווים בלי שהיושב-ראש שם לב לכך? עמדתך אדוני מתבקשת. אני יודע שאתה חובב בעלי חיים. אני יודע שאתה חובב בעלי חיים גם".

היו"ר אמיר אוחנה הגיב: "חבר הכנסת טיבי. אני אנצל את עשר השניות שנשארו לאדוני, לומר ששעת נאומים בני דקה היא לא המוסד המתאים לשאול שאלות ליושב-ראש הכנסת. אבל אם הוא ירצה להפנות אלי שאלה במועד אחר, בוודאי אשמח לעשות זאת. חבר הכנסת יוסף טייב, ואחריו חבר הכנסת עופר כסיף".

אחד הח"כים אמר: "אני לא חושב שזאת באמת הייתה שאלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר