מאבד סבלנות?

נתניהו לשרים על המפגינים נגד הרפורמה: "רוצה לתת לכם אגרוף להלום בהם"

במהלך דיוני התקציב ביום שישי, ראש הממשלה נתניהו התייחס למחאות נגד הרפורמה המשפטית שמקדם שר המשפטים ואמר: "אני רוצה לתת לכם אגרוף להלום בהם. הם אותם האנשים שהפגינו נגד הסכם הגז וחיסוני הקורונה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

במהלך ישיבת הממשלה על תקציב המדינה ביום שישי האחרון, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למחאות נגד ממשלתו בשל הרפורמה שמקדם שר המשפטים יריב לוין.

במהלך הישיבה אמר נתניהו כי "אני רוצה לתת לכם אגרוף להלום בהם". עוד אמר נתניהו על פי חשיפת 'חדשות 12' כי המפגינים הם "אותם האנשים שהפגינו נגד הסכם הגז ונגד החיסונים בקורונה.

הם אותם אנשים שמוחים היום. כמו שהם אמרו אז שהסכם הגז יעשה נזק - ככה הם אומרים גם היום שתעשה הרפורמה. צריך להלום בשקר".

בתגובה מארגני המחאות אמרו כי "נתניהו התחרפן לגמרי".

בלשכת ראש הממשלה הגיבו ואמרו כי "כשראש הממשלה השתמש במילה להלום הוא התכוון לנגח בטיעונים השקריים של מי שמנסים להפיץ את הבהלה, ולא להלום פיזית באיש".

בהמשך, בעקבות סערה ציבורית, בלשכת ראש הממשלה נתניהו פרסמו את הציטוט המלא מתוך הפרוטוקול: "הם אמרו לנו מה קורה. תבינו מה עשינו כאן, מה חוללנו - אנחנו שמנו את ישראל בעצם בעצמאות אנרגטית, במצב שמחיר הגז אצלנו, כמה הוא, שליש מהממוצע העולמי? שליש מהממוצע העולמי. אתם זוכרים איזה דברים אמרו? אני רוצה שתצטיידו בזה ותיתנו פשוט את האגרופים בחזרה, מה שנקרא. זה לא רק להלום בטרור, כמו שאמרנו, זה גם להלום בשקר, להלום בשקר. תראו מה זה, איזו תוצאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר