"אין לי כוונה להתנצל"

השר בן גביר: "אנרכיסטים מבקשים להבעיר את מדינת ת"א"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התייחס הערב להפגנות נגד הרפורמה המשפטית ואמר: "האנרכיסטים מבקשים להבעיר את מדינת תל אביב. לא מתכוון להתנצל" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: אוליבייה פיטוסי/פלאש90)

השר לביטחון פנים, איתמר בן גביר, ביקר הערב (מוצאי שבת) בח"ק של מחוז תל אביב והתייחס להפגנות נגד הרפורמה המשפטית ואמר: "האנרכיסטים מבקשים להבעיר את מדינת תל אביב. לא מתכוון להתנצל".

לדבריו: "אני מגיע לכאן במסגרת התפקיד שלי כשר לביטחון לאומי, זאת העבודה שלי ובדיוק כמו שעומר בר לב לפני ואמיר אוחנה לפניו וגלעד ארדן לפניו וכל שרי ביטחון הפנים הגיעו, אני מגיע לכאן כדי לממש את המדיניות שלי, אין לי כוונה להתנצל בפני אף אחד, בטח לא בפני האנרכיסטים שמבקשים להבעיר את מדינת תל אביב".

"אני מסביר את זה בצורה חד משמעית", הוסיף בן גביר: "חופש ביטוי הוא קדוש בעיניי, חשוב בעיניי, אלה שבאים לכאן ורוצים לממש את חופש הביטוי, אנחנו נעשה הכל כדי לאפשר להם את זה. אבל אלה שזורקים גדרות על שוטרים, שמרביצים, שתוקפים, שרוצים לחסום עורקי תחבורה ראשיים, שרוצים לשבש את התנועה בתל אביב, שרוצים למנוע מיולדת להגיע לבית חולים, שרוצים למנוע מאנשים לחזור הביתה, להם לא ניתן".

לדבריו: "זו המדיניות שלי, זו ההוראה שלי, המפכ"ל מקיים את המדיניות הזו ואני חייב לומר על המפכ"ל, יש לי הערכה רבה רבה אליו.ראיתי אותו בשבוע שעבר בזמן אמת, איך הוא פועל ומונע מהאנרכיסטים האלה להפר את הסדר ואמרתי לו יישר כוח".

בן גביר הוסיף: "זו הציפייה שלי כאן מכל אחד ואחד, דיברתי כאן עם מפקד המחוז הנכבד ואמרתי לו את זה בצורה מפורשת. הוא הסכים והבין. זו המדיניות, לא לאפשר חסימת עורקי תחבורה ראשיים יש לנו חובה לאזרחי ישראל, יש לנו חובה לתושבי תל אביב, לאנשים שרוצים לחזור הביתה, לאנשים שרוצים לצאת מהבית, והמשטרה תממש את החובה הזו.

"זו המדיניות ואני אומר שוב, חופש ביטוי, אהלן וסאלן, שיצעקו כמה שהם רוצים, כמובן בלי הסתה. אבל מי שמסית, מי שמדיח, מי שחוסם עורקי תחבורה ראשיים, מי שתוקף שוטרים, צריכים לטפל בו במלוא חומרת הדין, זה מה שאמרתי למשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר