"בעד הפגנות" • צפו

בן גביר בנתב"ג: "אתם רוצים למנוע ניתוח מילדה קטנה?"

"אני לא מפסיק לחשוב על שיחה שהייתה לי עם אמא ששולחת את הבת שלה לניתוח ואני שואל את עצמי, זה מה שאתם רוצים? למנוע ניתוח מילדה קטנה? למנוע מזוג צעיר שאסף כל כך הרבה זמן כסף כדי ללכת לחופשת החלומות שלו, לשבש להם?", תהה השר בן גביר לאחר צאתו מהערכת מצב המשטרתית בנוגע להפגנות היום בנתב"ג (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הגיע מוקדם יותר הבוקר (חמישי) לנמל התעופה בן גוריון, והשתתף בהערכת מצב של המשטרה, בנוגע למחאות הנערכות היום במקום.

לאחר ההערכת מצב אמר בן גביר: "אני לא מפסיק לחשוב על שיחה שהייתה לי עם אמא ששולחת את הבת שלה לניתוח ואני שואל את עצמי, זה מה שאתם רוצים? למנוע ניתוח מילדה קטנה? למנוע מזוג צעיר שאסף כל כך הרבה זמן כסף כדי ללכת לחופשת החלומות שלו, לשבש להם?".

"אני האחרון שיצא נגד הפגנות", הסביר בן גביר והוסיף: "מותר להפגין, אני הפגנתי עשרות שנים, תפגינו, תצעקו, זו דמוקרטיה. אנרכיה אסור לאפשר, זו ההנחיה שלי לשוטרים, כרגע זה מיושם כאן ומקווה שזה ימשיך. אני הנחיתי את המדיניות שלי למשטרה. איזה אמצעים, איזה כוחות, האם יעצרו או לא יעצרו, האם יחרימו רכבים, שאני מבין שזו אופציה ששוקלים במשטרה, זה לא החלטות שלי, זה החלטות של המשטרה. היא תבצע את זה ואני סומך עליהם. המדיניות שלי צריכה להיות מיושמת והמדיניות הזו היא לאפשר לשבעים אלף איש שעוברים כאן היום, לא לשבש את החיים שלהם".

עוד הסביר בן גביר: "אף אחד לא אמר אל תפגינו, אבל אני לא רוצה ולא מוכן להרוס חיים של שבעים אלף איש, זו הציפייה שלי מהמשטרה ואני מקווה שהמשטרה תעמוד במשימה".

השר התייחס גם למכתב המפכ"לים בדימוס ואמר: "אדון קראדי שוועדת זיילר, וועדה שלימה, קבעה שהוא מפכ"ל כושל, רשלן, רפי פלד שהשתמש בכספים שלי ושלך לג'קוזי שלו? זה מחמיא לי. הם שבויים בקונספציה, חלקם הגדול החריב את המשטרה. אני כשהגעתי לפני חודשיים, פגשתי משטרה מאוד מאוד חלשה, בגללם, הם הרסו את המשטרה, השר הראשון שהביא תשעה מיליארד שקלים. מי שהחריב את המשטרה, שישב בשקט, שישבו עם הנכדים שלהם. די, הרסתם מספיק, תנו לעבוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר