מתווה אלבשן-פרידמן

בדרך לפשרה? רוטמן: "מצע טוב"; אלבשן: "אני מבועת וחרד"

במהלך דיון בוועדת חוקה חוק ומשפט התייחס ח"כ רוטמן למתווה אלבשן-פרידמן ואמר: "יכול להיות מצע טוב" | פרופ' אלבשן אמר בדיון: "אני מבועת וחרד" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת | ערוץ כנסת)

יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט פתח היום (שני) את ועדת חוקה חוק ומשפט בדיון על מתווה פרידמן-אלבשן ואמר: "מיד לאחר שהמתווה פורסם, שר המשפטים ואני הזמנו אותם וישבנו איתם.

זה בהחלט יכול להיות מצע טוב לתחילת מו"מ כדי להבין את הפערים והיכולות. ברור לכל כי בין מה שאנחנו מעוניינים לקדם לבין המתווה פערים מאוד גדולים אך זו תחילת מו"מ והבנה שיש על מה לשבת".

הפרופסור יובל אלבשן אמר בדיון: "אני מבועת וחרד, את הדהירה המטורפת הזו, בשביל הנחש למצדה מישהו צריך לעצור. דיברנו עם מאות אנשים וניהלנו מו"מ לא לפי רצוננו.

זה לא מתווה שאני אוהב. אני איש שמאל והייתי שמח שייכנסו שוויון וחופש ביטוי וחוק שוויון זכויות לציבור הערבי, אבל הדהירה ממשיכה והסדקים מתרחבים."

עוד אמר: "מערכת המשפט בעיקר בעליון זקוקה לרפורמה מאוד גדולה. הגענו לפשרות. את הכיול אתם תעשו. לקחנו את כל המחלוקות וניסינו להקטינן לחזיתות יותר קטנות.

שום דבר פה לא קדוש, המספרים בוודאי לא קדושים ומייצגים במקרה הטוב 100 איש. כ"א מהח"כים מייצג פי מיליון מאתנו, אך המתווה יאפשר להיכנס לשיח. כל יום שעובר מגביר את החרדה והסדקים ואתם חייבים לעשות פה משהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר