אמסלם משיב מתקפה

"בושה ששר הפנים של מדינת ישראל - הוא ישי"

חבר-הכנסת הרב חיים אמסלם טרם התאושש מהליך ההדחה, וכבר הוא מוצף בפניות ממפלגות מובילות שקוראות לו: הצטרף אלינו ● בראיון ראשון לאבישי בן-חיים הוא יורה לכל עבר ותוקף חזיתית את יו"ר ש"ס אלי ישי: "בושה ששר הפנים של מדינת ישראל - הוא אלי ישי" ● ומה הוא חושב על מקורבי מרן? צפו (חדשות)

מנחם שוורץ | כיכר השבת |
אמסלם בראיון לערוץ 10, היום

חבר-הכנסת חיים אמסלם טרם התאושש מההדחה הדרמטית, וביום שאחרי מחזרות אחריו כמה מפלגות מובילות וקוראות לו: הצטרף אלינו.

בצהרי אמש פרסם מזכ"ל מפלגת העבודה, חיליק בר, הודעה ובה הוא קרא לאמסלם להצטרף לשורות העבודה. בר אמר לאמסלם: "לדעותיך המתקדמות בנושאים חברתיים ומדיניים יש ערך מחבר חשוב בין הציבור הדתי לחילוני.

"לדרכך ולדעותיך יש מקום במפלגת העבודה. איננו מעוניינים במנדט נוסף מש"ס, אלא בשותף רעיוני וראוי לדרך", כתב בר.

בליכוד היו זריזים יותר מהעבודה, וכבר אתמול נרשמה פנייה לאמסלם.

"בשם הדור הצעיר של תנועת הליכוד אני קורא לך להצטרף אלינו, לתנועת הליכוד, בה תמצא את מקומך הטבעי", כך יו"ר צעירי הליכוד, אריאל מורלי בפנייה ששיגר לאמסלם.

"שיח פתוח של שני הצדדים כפי שאתה מנסה לקדם, יביא לשינוי חברתי אדיר, ימנע מחלוקות קשות בעם ויביא לאהבת חינם בעם ישראל".

מתלבט, ותוקף את ישי

ואמסלם עצמו? עדיין בהלם, עדיין מתלבט. "קודם כל, אני מודה לכל המברכים, המחזקים והמעודדים. זה נחמד לדעת שהדעות שלי מקובלות על חתכים רחבים בחברה הישראלית", אמר אמסלם בשיחה עם חדשות נענע 10.

בראיון לחדשות 10, יורה אמסלם לכל הכיוונים ומכוון את חיציו לעבר שר הפנים, אלי ישי, שאחראי על הדחתו. "בושה ששר הפנים של ישראל זה ישי", אמר אמסלם.

"מה יש בלימודי ליב"ה? שומו שמים. לצרף כמה אותיות באנגלית זו כפירה?", שואל אמסלם.

"כשאתם שומעים את הרב, אולי פיו מדבר אליכם, אבל קולו הוא של אלי ישי והחבורה הסובבת אותו, שמסיתה ומדיחה. מי שמוביל את כל המסע זה אדון אלי ישי".

באשר למעבר למפלגה אחרת: "מוקדם מאוד לדבר לאן מועדות פניי, לא התפניתי לתת את דעתי ולחשוב מה הלאה אחרי כל המסע שאלי ישי ניהל נגדי. ברור שאתייחס בכבוד הראוי לכל המפלגות שחושבות שנוכל לשתף פעולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר