הפרשן דן מרגלית על התבטאויות דגן והלוי: פניהם לפוליטיקה?

הפרשן דן מרגלית מתייחס להתבטאויות של ראשי המוסד לשעבר מאיר דגן ואפרים הלוי, במאמר שפרסם הבוקר בעיתון 'ישראל היום', העוסק בפטפטת הישראלית בסוגיית הכור האטום של איראן: "אי אפשר כבר להבין מאיזה חומר קורצו ראשי המוסד האחרונים. האם פניהם לקריירה פוליטית?" (פוליטי)

ישראל אהרן | כיכר השבת |

הפרשן הבכיר דן מרגלית מפרסם הבוקר (ראשון) מאמר אמיץ בעמוד השער בעיתון 'ישראל היום', תחת הכותרת "מהמוסד לפוליטיקה?"

במאמר, תוקף מרגלית את הפטפטת הישראלית בנושא איראן ומתייחס גם להתבטאות האומללה של ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי שחיבר בין סוגיית איראן לציבור החרדי: "מנגד יותר מפתיע התייצב ראש המוסד בדימוס אפרים הלוי שכבר כמה שנים משמיע דעות חריגות כמו הצורך לנהל משא ומתן עם חמאס. עתה הוא מתנגד למהלך צבאי ממש כיורשו מאיר דגן.

"הלוי סבור כי הגרעין שבידי האייתוללות פחות מסוכן לישראל מאשר תהליך ההתחרדות העובר עליה ואי אפשר כבר להבין מאיזה חומר קורצו ראשי המוסד האחרונים. האם פניהם לקריירה פוליטית?

"כל זה משתקף כבולמוס של החברה הישראלית שאינה מסוגלת לחדול מהפולמוס המסוכן. הפטפטת המשתרכת נראית כמו השיר שהפך כמעט להמנון של חיל האוויר 'את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק'. אך דווקא למען חיל האוויר שיישא במקרה הצורך ברוב הנטל ראוי להפסיק אותה. נחוץ מאוד", מסיים מרגלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר