ההונאה נחשפה

פעילים בהפגנה החברתית: "לפיד הביא מפגינים בשכר"

ראש-הממשלה יכול לחייך: פעילים בעצרת המחאה בתל-אביב אמש, טענו כי הפעילים שהגיעו עם יו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד - "פעילים בשכר". אחד הפעילים גילה בשיחה לעיתונאי: "אנחנו מרהט". חלק מהמפגינים דרשו מפעילי לפיד לעזוב את המקום: "הם השתלטו על העצרת" (חדשות, פוליטי)

ישראל אהרן | כיכר השבת |
לפיד מפגין (צילום: פלאש 90)

כישלון עצום לעצרת החברתית אמש בתל-אביב: שבוע אחרי שכלי-התקשורת דיווחו בהתלהבות על "העצרת הגדולה" נגד ממשלת נתניהו, רק מאות אנשים הגיעו להפגין.

בהפגנה נטלו חלק פעילים של הפורום לשויון בנטל הקוראים מסרים בעד גיוס חרדים ושירות משותף לכולם, לצד פעילי רווחה ומנהיגי מחאת האוהלים שקראו לממשלה ולעומד בראשה להשיב לזעקת השכבות החלשות.

יאיר לפיד, יו"ר מפלגת "יש עתיד", ניסה להשתלט על ההפגנה - עוד בשבוע שעבר. הוא השיק קמפיין פוליטי תחת הכותרת "איפה הכסף?" וקרא לאזרחים לבוא ולהפגין.

ראשי ההפגנה לא ממש אהבו את ההתערבות של לפיד והניסיון הנואל שלו להשתלט על האירוע. בתחילת ההפגנה, התפתח עימות מילולי בין המארגנים לאנשיו של לפיד.

גם לפיד עצמו לא יצא בזול. מספר מפגינים, חלקם מראשי ההפגנה, קראו לו לעזוב מיידית את המקום. "תורידו את השלטים, זה מצג שווא, אתם לא קשורים להפגנה", קראו לעבר לפיד ואנשיו.

אחד מראשי ההפגנה אמר כי "לפיד מנסה להשתלט על האירוע, הוא בסך הכל עוד מפגין".

דקות לפתיחת ההפגנה, הסתובב לפיד עם מספר פעילים מאחוריו, לבושים חולצות שחורות עם הכיתוב "איפה הכסף?" של מפלגת יש עתיד.

לשאלת כתב מעריב, אמר אחד מתומכי לפיד כי הם "הגיעו מרהט", אולם סירב להמשיך להשיב על שאלות. רבים מהפעילים האחרים במקום טענו כי מדובר במפגינים בשכר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר