מודיעין עילית

הנהגים החרדים ב'קווים' התברכו במעונו של רב אחוזת ברכפלד

הנהגים החרדים ב'קווים' התברכו במעונו של רב אחוזת ברכפלד במודיעין עילית • הרב זיכרמן, רבה של אחוזת ברכפלד בירך את הנהגים החרדים של חברת 'קווים': "חשוב מאוד שאנשים שחיים את חיי הקהילה יבצעו את השירות לתועלת הילדים, ויביאו אותם לתלמודי התורה, למוסדות חינוך ולישיבות" (חרדים, תחבורה).

נהגי קווים החרדיים במודיעין עלית בביקור אצל הרב זיכרמן (צילום: יעקב כהן)

הנהג שלנו - משלנו: הנהגים החרדים בחברת האוטובוסים הציבורית הפרטית הגדולה בישראל - 'קווים', מרעננים את זהות היושבים ליד ההגה, במטרה להעניק שירות איכותי ויעיל יותר, בטיחותי ומותאם לנוסעים ולאורחות חייהם.

במסגרת זו, ביקרו קבוצת נהגי אוטובוס חרדיים תושבי מודיעין עילית מלווים במנהל הסניף במודיעין עלית ירון כהן וסגנו ר׳ בן ציון גלינסקי במעונו של הגאון רבי ישראל שמעון זיכרמן שליט"א, רבה של שכונת אחוזת ברכפלד במודיעין עילית, ששיבח את החברה על המהלך החשוב.

"אי אפשר בכלל להסביר, כי זר לא יבין זאת, אבל אתם, הנהגים החרדיים תושבי העיר, שיש לכם ילדים כאן במוסדות, מבינים עד כמה זה חשוב שאנשים כמותכם, שמנהלים אורח חיים חרדי, נרתמים לעזור לקהילה, בהסעת תושבי העיר.

"בנוסף", הוסיף הרב זיכרמן, "אתם תזכו להיות אלה שמביאים את הילדים לבתי תלמודם: החל מתלמודי התורה, מוסדות החינוך לבנות 'בית יעקב', וכמובן את בחורי הישיבות הקדושות. אתם ה'מובילים'", אמר הרב בחיוך, "אבל זהו תפקיד מלא רצינות ואחריות: אנחנו, ההורים, מפקידים בידיכם את האוצרות היקרים ביותר שלנו, תנהגו בזהירות הנדרשת, בכל המובנים, ואין בלבי ספק, שאין כמו אנשים שחיים את חיי הקהילה ומגיעים מתוכנו, שיכולים למנף את השירות הזה לציבור באופן הנכון, הטוב והמסור ביותר".

ראשי חברת 'קווים' שנכחו בפגישה בבית הרב, הזכירו את המגמה של תוספת כמה שיותר נהגים חרדים לחברה, ונהגים יהודים בכלל, והרב הגיב: "אנחנו מצפים שקודם כל הנהגים יהיו כאלה שדוברים עברית, ואנחנו גם יודעים היטב עד כמה הדבר קשה כשזה לא כך, ותבורכו על היוזמה, כאשר אני שומע שב"ה העניין נכנס היטב לתודעת הציבור, ויותר ויותר נהגים נרתמים לתפקיד".

הרב סיים את הביקור בברכה מרובה לנהגים החרדיים של חברת 'קווים', ועודד אותם להמשיך במתן שירות לציבור היראים בעיר מודיעין עילית, והוסיף לחזק את הצורך בנהגים יר"ש ושומרי תו"מ, שיבואו מהקהילה, לצד עידוד חברת 'קווים' להעסיק נהגים בני עמנו, שהנסיעה איתם בטוחה ושקטה הרבה יותר.

חברת 'קווים' מסיעה מידי שנה מעל ל-90 מליון נוסעים בכ-4 מליון נסיעות מידי שנה. החברה מונה כ-2,500 עובדים ומפעילה צי המונה כ- 1,400 אוטובוסים, מידיבוסים ומיניבוסים, עירוניים ובינעירוניים בדגמים חדישים, בשלוש אשכולות פעילות: חדרה-נתניה, ,חשמונאים, ביתר עילית ועמק האלה.

'קווים' חרטה על דגלה להיות קשובה לרחשי ליבו של הציבור, לצרכיו הייחודיים ופועלת באופן מתמיד לשיפור התחבורה הציבורית והתאמתה לצרכי הנוסעים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר