נסיעת האימים לאשדוד

אחרי הדיווח ב'כיכר': הנהג שקילל – לא יועסק. הפקח נקרא לסדר

לאחר פרסום נסיעת הזוועה ב'כיכר השבת', הנהג שקילל את הנוסעים בנסיעה מירושלים לאשדוד, במוצאי השבת האחרונה לא יועסק יותר בחברה | "הפקח נקרא לשימוע וחודדו הנהלים", נמסר מ'אגד' (תחבורה)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
אילוסטרציה (Hadas Parush/Flash90)

בעקבות בדיקת כיכר השבת: הנהג והפקח מקו 450, שבמוצאי השבת האחרונה, עשה את דרכו מירושלים לאשדוד – נענשו והנהלים חודדו לכלל הפקחים.

כזכור, וכפי שדווח ב'כיכר השבת', גם הנהג וגם הפקח התנהגו באלימות מילולית, וכמעט הגיעו לאלימות פיזית עם הנוסעים.

שלמה סיפר כי "כשאחד הנוסעים גילה שאין לו רב קו, הוא פנה לפקח ואמר שהוא מחפש מישהו לקחת ממנו תשלום - הפקח התחיל לצעוק עליו ועל כלל הנוסעים צעקות חמורות ואמירות מזעזעות כמו "אתם מתנהגים כמו כלבים, אתה בהמות" ועוד. אחד מהם ירק על נוסעים. לאחר שהנוסעים לא ישבו בשקט ומחו על הדיבור וההתנהגות של הפקח - הוא החל לאיים באלימות פיזית ומכות ורק שיחה ששמתי על רמקול עם המשטרה ברקע גרמה לו לברוח מהאוטובוס במהירות".

"יצוין כי כל הזמן הזה הפקחים צעקו וקיללו אותנו בערבית ועברית", כך לדבריו של שלמה.

שלמה המשיך לתאר את האירוע ל'כיכר השבת': "השוטרים ששמעו את הצעקות של הפקחים נבהלו שקרה פיגוע, עד כדי כך, אבל הסברתי להם את המצב".

כעת התקבלה תגובת דוברות אגד לכיכר השבת כדלהלן: "תודה על פנייתך ועל המידע שהואלת להעביר אלינו אשר יסייע לנו לשיפר השרות".

"ממצאי הבדיקה שערכנו עולה, כי אחד הפקחים פעל באורח שלא כמצופה ממנו. אין לאופן התנהלותו כל קשר לדת, מיגדר וכו'. הפקח נקרא לסדר ובעקבות המקרה רועננו הנהלים בדגש על הרגישות שהפקחים חייבים לגלות כלפי נוסעים, גם אם מי מהם לא תיקף כדין וכנדרש".

בדוברות מסבירים: "באשר לנהג - כאשר צפוי ביקוש גדול לנסיעות, חברות התחבורה הציבורית המפעילות בצורה סדירה קו זה או אחר, מסתייעות בחברות פרטיות שמורשות לכך וזאת כדי לתת מענה לביקושים הערים. הנסיעה, נשואת הפניה, בוצעה ע"י חברת אורחותינו, חברה פרטית שהועסקה ע"י חברת "דרכי נועם", שהועסקה ע"י אגד היסעים. הנהג שאותר בעקבות הפניה, התנהג שלא כראוי.

"כל שיח ושיג בין הנהג  והנוסעים – איננו במקום. תפקידו ומשימתו של הנהג להיות מרוכז בנהיגה ולהביא בביטחה את ציבור הנוסעים ליעדם". בדוברות מסיימים: "ענינו של הנהג מטופל במישור המשמעתי ואגד היסעים לא תוכל להשלים עם המשך העסקתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר