מסעדת הבשרים "רודריגז" הירושלמית עם תושבי הדרום

לאור המצב הביטחוני הקשה בדרום וירי הרקטות שהתחדש,מסעדת רודריגז פותחת את הלב ומעניקה הטבה מיוחדת, הנחה של 10% לכל סועד המתגורר בדרום (אוכל)

(צילום: רודריגז)

מסעדת רודריגז הירושלמית, מזמינה אתכם מהדרום, או אם אתם שוהים בירושלים לבוא ולהתפנק ולהירגע במסעדת הבשרים האיכותית והמובילה בירושלים, כאמור הנחה של 10% תינתן לכל סועד.

רודריגז, מציעה מקום נפלא ברמה גבוהה יותר מכל מסעדה אחרת שהכרתם עד כה. בואו לטעום מתפריט עשיר, מגוון , אנין טעם , מושקע במיוחד ומדהים במגוון טעמיו. הצוות המפעיל את המסעדה היוקרתית הוא בעל עבר וניסיון עשיר בתחום הקולינרי ומבשל הצלחה.

המסעדה הבשרית בכשרות מהודרת של הרב מחפוד , המסעדה ממוקמת בהר חוצבים, ירושלים, באזור נגיש לכניסה לעיר ולשכונות רבות. המקום צופה אל מול נוף מדהים, עם חניה נגישה לאורחים ומותאם לציבור שומר המצוות, מבעד לחלונות הזכוכית הגבוהים אפשר להשקיף על אורות ירושלים, על נוף נושא הוד קדומים מרהיב. הנוף הירושלמי מהווה מסגרת מושלמת לתמונה הקולינרית והחמה שמתרחשת בפנים. כבר בכניסה ניתן להבחין כי הוא מרווח ומכובד בסטנדרטים גבוהים במיוחד, ומוקצה בו חדר וי.אי.פי, סגור לפגישות עסקים ולאירועים מוקפדים.

מסעדרת רודריגז שוכנת ברחוב קריית המדע הר חוצבים ירושלים ופתוחה בכל יום משעות הצהרים כולל עסקיות ועד שעות הלילה המאוחרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר