בכשרות מקסימלית

הקרניבורים החרדים; הכירו את מהפיכת הבשר במגזר

כולנו נסכים עם זה: זה כמעט בלתי אפשרי למצוא מקום עם בשר טרי בכל יום, איכותי ללא פשרות, מקום ששומר על ניקיון ואסתטיקה, כשרות מהודרת לכל העדות ובנוסף לכל - אפשרות קנייה אונליין. ובכן נסכים שלא להסכים: הכירו את מהפכת הבשר של וול דאן (אוכל)

מהפיכת הבשר למהדרין של וול דאן (צילום: (שאטרסטוק))

יום רביעי, ריח של שבת המלכה באוויר הבית. עוד מעט יוצאים לקניות. למלא את הבית בבשרים, עופות ודגים, והמרוץ מתחיל. אנחנו אוהבים לכבד את השבת במצרכים האיכותיים והמהודרים ביותר לפי כל דקדוקי הכשרות, לפי שיטת מרן הבית יוסף ולפי שיטת הרמ"א. בית יהודי מהודר. וזה לא תמיד היה קל. היום, כשזה מגיע לבשר כשר למהדרין, מדובר במהפיכה של ממש.

עד היום היינו צריכים לקנות בצרכנייה בשר קפוא בכשרות מהודרת כי בשר טרי נמצא רק בקצבייה, לא במחירים זולים והרבה פעמים לא בכשרויות המהודרות עליהם אנחנו מקפידים. כל זה השתנה! בוול דאן בהנהלת האחים אסרף באו עם כמה בשורות חדשות ומהפכניות שלא ברור איך זה לא קרה עד היום.

הכשרות:

כשרות ברמה הכי גבוהה: בעבר דרישות כשרות המהדרין היו מחסום לקניית בשר ולהכנת מנות גורמה, אך בוול דאן הפכו את המשוואה ויצרו בשרים איכותיים, בכשרות מהודרת ביותר כאשר כחלק משחיטת בד"ץ, נמצא בכל שחיטה משגיח מטעמו של הרב עמאר וכך וול דאן הינם היחידים המספקים בשר בכשרות הרמ"ה ובית יוסף בו זמנית

הרב עמאר בביקור במשחטה (וול דאן)
הרב עמאר בביקור במשחטה (וול דאן)
הגדלה

הבשר:

איכות - בשר טרי לא נמדד רק באיכות. בשר טרי חשוב לטעם הבשר, חשוב כי בשר לא טרי יכול לעשות מסע ארוך, לעיתים מחו"ל - ומי יודע מה עבר עליו וחשוב גם במחיר, כי רק בבשר טרי תשלמו על נטו בשר ולא על מים ותוספים למיניהם. מותג 'וול-דאן' מחשיב מאוד את איכות הבשר והם לא מתפשרים בכך: בוול דאן שוחטים 3 פעמים בשבוע, כך שכל הבשר שמגיע אליכם, הינו בשר טרי והכי איכותי שיש.

ניקיון ואסתטיקה:

לקצבייה לא תמיד נעים להיכנס. הריח, הזבובים והלכלוך יכולים להרתיע ולהוציא את החשק, אבל גם זה חלק מהמהפכה בוול דאן. כי בוול דאן זה עיקרון. כשתיכנסו למשחטה או לסניף של וול דאן תחשבו שנכנסתם לבית מרקחת. ניקיון בקצביות חשוב מאוד לאיכות הבשר ולטריותו

שניצל וינאי של וול דאן (וול דאן)

קנייה:

6 סניפים מפוארים של וול דאן מחכים לכם בפריסה ארצית עם בשר טרי יום יום, אך גולת הכותרת של מהפכת וול דאן היא בחוויית הקנייה באונליין. במקום לכתת רגליים בין החנויות רק כדי למצוא את מדפי הבשר הטרי ריקים או לא בכשרות הרצויה, בוול דאן תוכלו לקנות את כל מה שאתם צריכים בקנייה ישירה אונליין עם משלוח עד הבית. גם בהזמנה אונליין, בוול דאן עושים הכל כדי לשמור על טריות ואיכות הבשר.

אז איפה משיגים אתכם?

מחכים לכם באתר הבית – שם תוכלו להזמין אונליין בקלות ובכיף את כל מוצרי וול דאן בשירות משלוחים עד הבית: לחץ כאן

להשיג בכל סניפי קצביות רשת וול-דאן בפריסה ארצית לשירותכם עם שירות משלוחים עד הבית:

ירושלים: חי טייב 15 הר-נוף: 02-6511841

המרפא 1 הר חוצבים: 02-5363335

אהליאב 21 רוממה 02-5313335

רעננה: האחוזה 94: 09-8865833

בית שמש: ישעיהו הנביא 4: 02-5313350

וואטסאפ:

ירושלים: 052-711-7344

בני ברק: 054-9950979

צפת: דרך השוקולד מתחם העסקים של הצפון, בתי הפסנתר: 046551155.

חפשו וול דאן על המדפים ותהינו מבשר כשר, איכותי, זול וטעים!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר