אלפי משתתפים במבצע:

נסקפה טייסטרס צ'ויס ואימפרס שעונים ותכשיטים יצאו במבצע עם הטבות מפנקות. ימים אחרונים למבצע

שיתוף הפעולה הראשון בין מותג הקפה הנמס המוביל 'נסקפה טייסטרס צ'ויס' לרשת חנויות השעונים והתכשיטים 'אימפרס', הפך לשיחת העיר והביא אלפי משתתפים לשבת רגע, ללגום מספל נסקפה טייסטרס צ'ויס מענג ומשובח, לנסות את כוחם ולהשתתף בתחרות נושאת פרסים שווים במיוחד (מבצע)

ימים אחרונים למבצע 'בא בזמן' (צילום: יחצ)

לכולנו מגיע רגע של אתנחתא ושלווה, רגע לקפה. הכוונה לאותו רגע בו מרגישים שהקפה 'בא בזמן', וזה גם שמו של המבצע המדהים ונושא הפרסים. אז בין אם רגע הקפה שלך הוא בבוקר ובין אם בין פגישות או לימוד גמרא ואפילו אם רגע הקפה שלך הוא בערב, ככלות היום, רובנו עושים זאת עם נסקפה טייסטרס צ'ויס ועתה לצד הקפה, בכל שעה שתבחרו לאורך היום, תוכלו להשתתף, בקלות ובפשטות, בתחרות נושאת פרסים שווים במיוחד, בשיתוף רשת השעונים והתכשיטים הארצית 'אימפרס' ואתר המתנות האישיות 'אהבה קטנה'.

נסקפה טייסטרס צ'ויס, מקבוצת אוסם נסטלה, הינו המותג המוביל בשוק הקפה הנמס בישראל, ומאז חדירתו לארץ הגדיר מחדש את סטנדרט האיכות והטעם של קפה בבית. המותג מעניק חוויית קפה משובחת, החל מבחירת פולי הקפה במטעי הקפה, דרך תהליך מוקפד של קלייה, טחינה ומיצוי הקפה לאיכות מקסימלית של טעם משובח, ארומה מעולה ומרקם עשיר, ועד צנצנת ומכסה המאפשרים הנאה מאיכויות הקפה לאורך זמן. נסקפה טייסטרס צ'ויס בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

מבצע 'בא בזמן' מחבר בין הקפה המובחר של נסקפה טייסטרס צ'ויס, שעוני המותגים ותכשיטי הזהב מבית 'אימפרס', ואתר המתנות 'אהבה קטנה'. כך אתם משלבים את הטעם והארומה האהובים עם אפשרות זכייה בפרסים שווים ב-3 שלבים. שלב ראשון: רוכשים ברשתות המשתתפות את מוצרי נסקפה טייסטרס צ'ויס שבמבצע - נסקפה טייסטרס צ'ויס 'אוריג'ינל', 'בריסטה' או 'נטול קפאין'. קניתם? הרתחתם מים? הינה השלבים הבאים:

נסקפה ומתנות

בקניית מוצרי נסקפה טייסטרס צ'ויס הכלולים במבצע 'בא בזמן', תקבלו עם החשבונית שובר בשווי 50 ₪, למימוש בקנייה ב-100 ₪ ומעלה ב'אימפרס'. 15 סניפי רשת 'אימפרס' מבית 'רולטיים' מציעים עשרות מותגי שעונים בינלאומיים מובילים, לצד קולקציות תכשיטי זהב ויהלומים איכותיים. בינינו, לא תתנגדו להחזיק את ספל הקפה שלכם ביד שעונדת שעון מעוצב או טבעת מהממת, נכון?

ומה עם ספל הקפה שלכם באמת? השלב האחרון במבצע נועד במיוחד לעשות לו כבוד. טלפנו לטלמסר: 079-969-2020 או היכנסו לאתר:www.Ba-Bazman.co.il, השאירו פרטים ואת מספר חשבונית הקנייה, וענו על שאלת המבצע: 'מהו הרגע שלכם בו נסקפה טייסטרס צ'ויס בא בזמן?'

התשובות היצירתיות ביותר יעניקו ל-4 זוכים שעון אופנתי מהמותג 'קלווין קליין' מתנת 'אימפרס'. עוד 100 זוכים מקוריים יקבלו ספלים ממותגים בהדפסה אישית, עם כל כיתוב או תמונה שיבחרו, מתנת 'אהבה קטנה' - אתר אונליין להזמנת מתנות.

מבצע 'בא בזמן' בתוקף עד א' באב תשפ"ב, ומימוש ההטבות אפשרי עד ד' באלול תשפ"ב.

חגיגה של קפה ומתנות התחילה, אז כדאי שגם אתם תבואו בזמן, השתתפו במבצע ותגדילו את הסיכוי שלכם לזכות בפרס שווה.

המבצע בכפוף לתקנון.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר