המוכרות והמפתיעות:

וולט חושפת: אלו המנות הפופולריות בבני ברק

חברת המשלוחים Wolt נכנסה זה מכבר לפעילות מלאה בעיר התורה, וכעת, אחרי אלפי משלוחים היא חושפת את המנות האהובות על תושבי העיר • "היקפי השימוש באפליקציה, ההזמנות החוזרות והתרחבות כמות המשתמשים ממחישים את שביעות הרצון של הלקוחות" אומרים ב- Wolt (אוכל)

אילוסטרציה (צילום: Miriam Alster/Flash90)

הכניסה של חברת המשלוחים Wolt למגזר החרדי הצליחה לייצר התלהבות אדירה בבני ברק, כשלראשונה תושבי העיר יכולים להזמין מנות ממסעדות, מוצרי מזון ומוצרי צריכה עד הבית, תוך שהם נהנים מרמת השירות והמהירות הגבוהים של השליחים הכחולים.

אחרי אלפי משלוחים שנערכו לתושבי העיר, בחברת Wolt בדקו מה הן המנות האהובות על תושבי עיר התורה והחסידות, כמובן ממסעדות מהדרין בלבד. אז אם אתם מסוג האנשים שבוחרים את המנה שלכם לפי רמת הפופולאריות שלה, הכתבה הזו בדיוק בשבילכם.

חלבי

פיצה מרגריטה של פיצהלה

הפיצה המשפחתית של פיצהלה היא הפתרון המושלם לארוחת ערב עם הילדים. על מרגריטה משפחתית תשלמו 58 ש״ח, עם מגוון תוספות כמו זיתים ירוקים או שחורים, בצל, תירס ועגבניות - עלות תוספת 13 ש״ח.

כשרות: הרב לנדא

המתוקים של זיסלק

מסעדת זיסלק היא הפתרון המושלם לארוחה משפחתית ללא מאמץ - עם פיצות, פסטות, כריכים וסלטים. אבל הכוכבים הגדולים נמצאים דווקא בקטגוריית המתוקים, עם מוצרים כמו חצי קילו גלידה (59 ש״ח עם 3 טעמים לבחירה) או ופל בלגי זוגי, בליווי 2 כדורי גלידה וקצפת, בתוספת 3 רטבים (64 ש״ח).

כשרות: כשר למהדרין, בד״צ בהשגחת הרב אברהם רובין

הסמבוסק של פיצה מונטלה

פיצה מונטלה מציעה מגוון מאפים ומנות איטלקיות לארוחה משפחתית - מפיצה ופסטה ועד לחם שום ומלאווח. אחד הכוכבים הוא סמבוסק פיצה אישי, מאפה במילוי גבינות, עם רוטב עגבניות איטלקי ותוספת לבחירה כמו פטריות או זיתים. המחיר: 24 ש״ח בלבד, וזה לגמרי מספיק לארוחה.

כשרות: כשר למהדרין בהשגחת בד"ץ יורה דעה הרב מחפוד

פיצה כמעט חינם

הסניף הבני ברקי של הרשת המוכרת נמצא גם הוא באפליקציית Wolt ומציע פיצות איטלקיות דקות או עבות לבחירתכם. אנחנו שמנו עין על הדיל שמציע שתי משפחתיות ב99 ש״ח.

כשרות: בד״צ בית יוסף

...

בשרי

השווארמה של צנעני

את המנה האגדית הזאת תוכלו להזמין בפיתה, בלאפה או בבאגט, לצד סלטים כמו חמוצים, ירקות ובצל וממרחים שונים כמו חומוס, טחינה וחריף. המחיר: בין 37 ל47 ש״ח, ויש גם מעורב, פרגיות, חזה עוף, שניצל ואפילו גרסה צמחונית, אם תרצו לגוון או להזמין מנות שונות למשפחה.

ועוד בצנעני: מרק בשר תימני, חומוס, ובימי חמישי גם חמין בשרי.

כשרות: בהשגחת בד"ץ יורה דעה הרב מחפוד

ב- Woltאומרים שמאז החלו לפעול בבני ברק כמות ההזמנות נמצאת כל העת במגמת עליה. "אנחנו שמחים לתת שירות לתושבי בני ברק. היקפי השימוש באפליקציה, ההזמנות החוזרות והתרחבות כמות המשתמשים ממחישים את שביעות הרצון של הלקוחות. האפליקציה מאפשרת כיום סינון מסעדות על בסיס כשרות, מה שמהווה יתרון גדול עבור ציבור שומרי הכשרות בישראל. אנחנו מתכוונים להמשיך במגמת ההתרחבות שלנו, ולהוסיף עוד ועוד משפחות למעגל הפעילות שלנו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר