אמריקה בירושלים

בעוד שבועיים: המסעדה הגדולה בישראל תפתח בירושלים

שנים של תכנון וחלומות עם הרבה מאוד עבודה קשה, הגיעו אל הישורת האחרונה. המסעדה הגדולה בישראל, תפתח בעוד כשבועיים בירושלים. החלום האמריקאי שהביאו לישראל האחים אסרף הופך למציאות של הסעדה (מסעדה)

המסעדה הגדולה בישראל - בירושלים (צילום: יחצ)

בשנת 1997, שבו האחים אסרף לישראל מתקופה שבה היו בעסקי האוכל בניו יורק. מצוידים בהרבה תובנות על עולם האוכל הם החליטו להגשים את החלום שלהם בירושלים. הם הקימו את המסעדה שהפכה לשם דבר בנוף הירושלמי מסעדת אנטריקוט. מסעדה שמספקת בשר ברמה הגבוהה ביותר בכשרות מהודרת. מסעדה שהפכה לכתובת ירושלמית לקהלים מגוונים שמוצאים בה את אוכל איכותי ללא פשרות. את הניסיון שלהם בעולם הבשר האיכותי, הם הביאו לעולם הקולינריה עם פתיחתה של רשת קצביות בוטיק וול-דאן.

ההתרחבות לא השפיעה על הלב, הלב נותר והיה בירושלים במסעדת אנטריקוט שצברה לעצמה קהל לקוחות הולך וגדל מירושלמים ומחוצה לה והפכה למותג ירושלמי ישראלי בשרי.

השנים שחלפו האמון של הקהל, הולידו את השלב הבא של החלום. השלב של לחלום בגדול לא בגדול בענק. היעד הבא-המסעדה הגדולה ביותר בישראל. מיטב אנשי המקצוע התגייסו לשרטט את הקווים של החלום. החל משלב התכנון ועד לביצוע המושלם. התוכניות הפכו לאבנים, עיצוב הפנים הלך ותפס צורה כל אלו בידיה המקצועיות של מעצבת הפנים אפרת שמש, בעלת סטודיו לתכנון, עיצוב פנים ופיקוח, מומחית לעיצוב חללים מסחריים. את התוצאה תוכלו לראות בקרוב. ניהול המסעדה הופקד בידיו האמונות של דור אסרף. חגיגת הטעמים הופקדה בידיו של השף דני אביבי שינצח על מקהלת הטעמים הבשריים של המסעדה.

בעוד שבועיים זה קורה. עולם האוכל הירושלמי הולך לעבור שינוי. המסעדה הגדולה בישראל תפתח את שעריה. מסעדה גדולה שמספרת את הסיפור הירושלמי, את הסיפור הארץ ישראלי, סיפור של חלום שהתחיל בניו יורק והפך למציאות גדולה בירושלים. סיפורו של מגוון טעמים בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים. בלב הפועם של ירושלים. מסעדה גדולה שהתחילה עם חלום משפחתי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר