חוויה קולינרית מושלמת

מסעדת הבשרים שעתידה לשנות את מפת האוכל בארץ

ממש בקרוב החלום יתגשם למציאות. מיטב מנות השף יצאו מן המטבח ישירות לאורחים המכובדים שישבו פעם ועוד פעם לחגוג ולהנות. ההתרגשות כבר בשיאה וניתן לחוש כבר מעכשיו, שאנטריקוט הולכת להיות אבן שואבת לכל העולה לירושלים, ממש מכל רחבי המדינה (מסעדה)

מסעדת אנטריקוט החדשה שנפתחת בירושלים (צילום: פריימן אסטרטגיה ויחסי ציבור)

ממש בקרוב יושק באירוע רב רושם מסעדת אנטרקוט החדשה בירושלים. מדובר בדבר הבא, ללא כל ספק, של עולם האוכל.

תפריט ים תיכוני מדהים שטרם נראה כמוהו תוצרת מקומית של המסעדה. ניסיון, מקצועיות ואהבה עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר שקיימים יוצרים תמהיל מושלם בשילובם של טעמים חדשים לצד מסורת שיוצרים יחדיו מנות בשר משובחות במיוחד.

מסעדת אנטריקוט החדשה שנפתחת בירושלים (פריימן אסטרטגיה ויחסי ציבור)

ראשית החלום הגדול הזה התחיל מצמד האחים אסרף שהבטיחו להביא לארץ, כאן לירושלים חווית טעמים של עונג והנאה ברמה הגבוהה ביותר. אחרי שנים של הבנה ויזמות בתחום הבשר והאוכל בחו"ל ובישראל, החליטו השנים לרקום ולבנות בצורה מושלמת את הדבר הבא, שבאופן ברור משנה דרמטית את תחום המסעדנות. הם גייסו את מיטב המוחות בשלל התחומים מהשורה הראשונה כדי לתכנן ולשרטט ממסד עד הטפחות את מסעדת אנטריקוט החדשה.

השף דני אביב בעל מוניטין עצום, השם החם בעולם הקולינריה, הופקד על המלאכה המדויקת בתוככי המטבח. יצירת אומנות מרשימה של מאכלים, טעמים וריחות במסעדת הגריל הים תיכונית. לצידו מנהל המסעדה דור אסרף שמוביל בידיים נאמנות את הכל. מדובר בחגיגה מיוחדת ערבה לחיך של הסעדה שזר לא יבין.

מסעדת אנטריקוט החדשה שנפתחת בירושלים (פריימן אסטרטגיה ויחסי ציבור)

הרבה לב יש כאן. כבר בכניסה למסעדה, ההוד וההדר פוגשים את פני האורחים. ההשקעה ניכרת כאן מכל פינה ופינה. מאות מטרים בעלי עיצוב האירופאי מרהיב ביופי שיש כאן, שילוב של עץ קלאסי מוזהב עם נגיעות טורקיז עדין, תאורה מדויקת, נעימה ומרגיעה פרי ידיה של מעצבת הפנים אפרת שמש, בעלת סטודיו לתכנון, עיצוב פנים ופיקוח, מומחית לעיצוב חללים מסחריים.

אנטריקוט היא מסעדה שכולה עונג וחווית טעמים איכותית הפתוחה ומזמינה את כל גווני האוכלוסייה שנותנת מענה גם לשומרי כשרות למהדרין המקפידים על קלה כבחמורה. המקום מחולק לאולם הראשי של המסעדה הכולל בר יינות מוזהב ויוקרתי ודלפק עץ עשיר לצד מקומות ישיבה עם פרטיות ונוחות מירבית באופן המתאים ביותר לכל אורח וצורכו.

מסעדת אנטריקוט החדשה שנפתחת בירושלים (פריימן אסטרטגיה ויחסי ציבור)

ממש בקרוב החלום יתגשם למציאות. מיטב מנות השף יצאו מן המטבח ישירות לאורחים המכובדים שישבו פעם ועוד פעם לחגוג ולהנות. ההתרגשות כבר בשיאה וניתן לחוש כבר מעכשיו, שאנטריקוט הולכת להיות אבן שואבת לכל העולה לירושלים, ממש מכל רחבי המדינה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר