בטלפון אחד

חדש מבית "וול דאן": בשר, עופות ודגים טריים אצלכם בבית תוך 24 שעות

רשת הקצביות "וול דאן" הידועה באיכות וטריות הבשר, פותחת עבורכם אפשרות להזמין את כל המוצרים הטריים והאיכותיים שלה בכשרות המהודרת ביותר של בד"ץ העדה החרדית בטלפון אחד. המוצרים יגיעו לבתיכם ארוזים בתנאים הטובים ביותר בזמן קצר (אוכל)

בשר, עופות ודגים טריים ואיכותיים אצלכם בבית תוך 24 שעות (צילום: יח"צ)

מהיום בטלפון אחד לרשת הקצביות "וול דאן" אתם יכולים לקבל את הבשרים, העופות והדגים האיכותיים ביותר בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית עד הבית. אם גם אתם יודעים להעריך בשר עופות ודגים איכותיים, תוכלו לקבל אותם עד הבית בתוך 24 שעות. המוצרים האיכותיים והטעימים של "וול דאן" יפארו את שולחן השבת שלכם וישדרגו את האירוע הבא שלכם.

רשת הקצביות "וול דאן" פותחת עבורכם אפשרות להזמין את כל המוצרים הטריים והאיכותיים שלה בכשרות המהודרת ביותר של בד"ץ העדה החרדית בטלפון אחד. המוצרים יגיעו לבתיכם ארוזים בתנאים הטובים ביותר בזמן קצר.

רשת הקצביות "וול דאן" מציעה לכם את נתחי הבשר האיכותיים ביותר בשחיטה מקומית בשיטת גידול בריאה של עגלים צעירים בלי תוספת כימיקלים והזרקות. הפירוק והאריזה כולם מתבצעים ללא מגע יד אדם כך שאתם מקבלים בשר משובח איכותי וטרי במחיר משתלם.

מחלקת העופות מציעה לכם עופות טריים ארוזים וחתוכים לרבעים לשניצלים לשוקיים והכל בטריות איכות וכשרות מהודרת.

מחלקת הדגים מציעה לכם דגים מכל הסוגים טריים וחתוכים ארוזים בסטריליות מלאה שיגיעו אליכם עד הבית בכשרות המהודרות.

כמו כן, ניתן להשיג ב"וול דאן" מוצרי בשר בקר, סטייקים, צלעות כבש, שיפודי פרגית, קבבים, סדרת נקניקיות 100% בשר בסוגים שונים צ'וריסוס, מרגז, עגל קראנץ, וטעמי טלה. כמו כן תוכלו למצוא בקצביות רטבים, ציפויים לטיגון, חמוצים, תבלינים, ועוד קרוב למאה מוצרים שיכולים לשדרג לכם את הארוחה הבשרית הבאה שלכם.

להזמנות חייגו: 02-5363335

רשת קצביות "וול דאן" בפריסה ארצית: חנות המפעל ירושלים המרפא 1 הר חוצבים; רוממה-אהליאב 21: הר נוף-חי טייב ; פסגת זאב-שדרות משה דיין 39; בית שמש-ישעיהו הנביא 4: צפת-בנין בית הפסנתר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר