הלך לשתות קפה

התיק פוענח: הרצח של יזם הנדל"ן תוכנן חודשיים

המשטרה הודיעה כי פענחה את רצח יזם הנדל"ן אלדד פרי זאת לאחר שנמצאה ראיית הזהב הקושרת את החשוד דניאל קדר לרצח; אחרי שוידא הריגה - הלך לשתות קפה (אקטואלי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
החשוד ברצח היזם, דניאל קדר (צילום: Roy Alima/Flash90)

צו איסור הפרסום בפרשת רצח יזם הנדל"ן אלדד פרי, הוסר היום (שני) והמשטרה הודיעה כי פענחה את תיק הרצח שהתרחש אחרי תפילת שחרית ברחובות.

בהתאם לממצאי החקירה תוגש לבית המשפט הצהרת תובע נגד דניאל קדר בן 64, תושב ראשל"צ החשוד במעורבות ברצח.

מיד לאחר קבלת הדיווח על אירוע ירי ברחובות, בו נורה למוות תושב העיר - אלדד פרי ז"ל, החלו חוקרי ימ"ר מרכז לחקור את התיק.

החקירה הייתה מורכבת ומסועפת, היות והעדות הראשונה בתיק הסתכמה בכך שחשוד אלמוני נצפה נמלט מזירת הרצח רכוב על גבי אופנוע ואילו רשימת "החשודים הפוטנציאלים לכאורה", כללה בראשיתה של החקירה מאות אנשים, על רקע סכסוך כספי בתחום הנדל"ן עם הקורבן.

כאמור, חוקרי היחידה הפעילו את מיטב האמצעים הטכנולוגים לשם קידום החקירה, תוך ניתוח ממצאים פורנזיים ואמצעי תיעוד בזירה, לצד ניהול מהלכי חקירה נוספים, שהביאו תוך שלושה שבועות לחשיפת זהות החשוד – תושב ראשל"צ בן 64 .

עם מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי, עצרו בלשי הימ"ר את החשוד בביתו, כשברשותו אקדח אשר נבדק במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

ראיית הזהב של המשטרה הגיעה, לאחר שנמצאה התאמה לממצאים שנדגמו בזירת הרצח, כמו גם תפיסת האופנוע שבבעלותו, ששימש עפ"י החשד את החשוד בהגעה לזירה והמלטות ממנה אחר הרצח.

על פי הפרסום בווינט, קדר תכנן את הרצח במשך יותר מחודשיים והסתובב זמן ממושך מסביב לביתו, כך עלה מתיעוד מצלמות אבטחה מסביב לביתו של אלדד פרי.

קדר, כך על פי החשד הגיע לזירה עם האופנוע שלו - שאין הרבה כמותו בארץ, ולאחר שווידא הריגה, הלך לשתות קפה.

בהתאם לצורכי החקירה והתפתחותה, האריך בית המשפט את מעצרו של החשוד מעת לעת, והבוקר עפ"י ממצאיה, תוגש ע"י פרקליטות מחוז מרכז הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר