פרסום ראשון

החרדי שנחשד בנסיון רצח שוחרר: "הלבישו עליו תיק"

סוכני ה-FBI שחררו אתמול את יעקב-שלום ויזל, חרדי מארה"ב שנחשד בתכנון רצח ונעצר לפני יותר משלושה חודשים ● אחיו של ויזל, המשמש קמב"ץ זק"א באזור רחובות, מספר בראיון מיוחד ל"כיכר השבת" על הפרשה כולה ● "אמרו לאחי: שים רעל בקפה וקבל 12 מיליון דולר" ● בלעדי (בתפוצות)

אברהם הלוי | כיכר השבת |

סוכני ה-FBI שחררו אתמול את יעקב-שלום ויזל, חרדי מארה"ב שנחשד בתכנון רצח ונעצר לפני יותר משלושה חודשים.

ה-FBI טען בזמן המעצר כי ויזל ביקש לחסל אדם שהיה מבוטח על-ידו, ובכך לקבל את כספו.

"התברר שהכל היה שקר וכזב", אומר הבוקר ל"כיכר השבת" אחיו של ויזל, אברהם, המשמש קמב"ץ זק"א באזור רחובות. "הוא היה במעצר בית שלושה חודשים, ובכל העת נלחם להוכיח את חפותו".

לדברי ויזל, חוקרי ה-FBI ביקשו ללחוץ על אחיו ולגרום לו להלשין על קבוצת אברכים החשודים בהלבנת הון. "הוא לא נשבר, למרות תקופת המעצר הממושכת".

ויזל מציין כי אחיו "עמד בגבורה בכל הנסיונות האלה. בית המשפט סרב לחתום על צו חיפוש ולמעשה הבהיר כבר אז שאין די ראיות נגדו".

גאולה פרטית

אתמול, אחרי תקופה קשה מנשוא, באה הגאולה הפרטית של יעקב-שלום ויזל: לאחר מגעים שנמשכו כמה ימים הודיעו החוקרים לעורך דינו כי ויזל אינו אשם. התיק הפלילי שלו, הם בישרו, יימחק.

"עכשיו, כשהפרשה מאחוריו, ייתכן שיגיע לישראל בימים הקרובים כדי לקחת חלק בשמחת שבע הברכות לבתי שנישאה השבוע", אומר ויזל האח.

לאורך כל הדרך, ניסו אנשי ה-FBI להחמיר את תנאי מעצרו כדי ללחוץ עליו ולגרום לו לדבר. ולמרות זאת, בית המשפט אישר לו לצאת לתפילות בבית-הכנסת והעניק לו תנאים נוחים יחסית.

ויזל האח מספר על השתלשלות הפרשה המסעירה. "הוא ביטח אדם מבוגר ב-12 מיליון דולר. לפי כללי הפוליסה, במידה והמבוטח ימות הוא היה אמור לקבל את כספו.

"סוכני המשטרה הורו לאדם שהכיר לנסות ולשכנע אותו שיחסל את המבוטח. ´שים לו רעל בקפה, וזה ייגמר´, אמר לו. אבל אחי עמד בגבורה מול כל הלחצים".

ויזל מסכם: "הלבישו עליו תיק, אבל בסיעתא דשמיא הוא עכשיו חופשי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר