לראשונה בהיסטוריה: ספר תהילים עם פרש"י - גם ברוסית

השבוע יצא ממכבש הדפוס ספר תהלים, שתורגם לראשונה בהיסטוריה, כולל עם פירוש רש"י - לשפה הרוסית. ספר זה, היא חוליה נוספת בשרשרת ספרי היסוד של עם ישראל, המתורגמים עם פירוש רש"י ושאר פירושים, היוצאים לאור בשנים האחרונות, כחלק מפרויקט רב ממדים שיזם רבה של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר

השבוע יצא ממכבש הדפוס ספר תהלים, שתורגם לראשונה בהיסטוריה, כולל עם פירוש רש"י - לשפה הרוסית.

הספר הכולל כאלף עמודים, עוצב בצורה מרהיבת עין ונוחה מאוד לתפילה, לימוד וקריאה, כאשר מזמורי התהלים מופעים הן ככתבם והן. עם תרגומם, כולל פירוש רש"י מתורגם - על כל עמוד ועמוד.

ספר זה, היא חוליה נוספת בשרשרת ספרי היסוד של עם ישראל, המתורגמים עם פירוש רש"י ושאר פירושים, היוצאים לאור בשנים האחרונות, כחלק מפרויקט רב ממדים שיזם רבה של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר.

בראש הפרויקט עומד מו"ל "לחיים" ודובר איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים הרב ברוך גורין, כשלצידו צוות רחב של תלמידי חכמים ומומחים בעלי שם. במסגרת הפרויקט תורגמו ויצאו לאור למעלה משלש מאות ספרים, ובראשם חמשה חומשי תורה, כמה חלקים מהרמב"ם ועוד רבות.

הספרים החדשים, כמו גם אלו שקדמו להם, מופצים בין מאות הקהילות היהודיות הפזורות בכל חבר העמים, במסגרת "איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים" בנשיאות הנגיד ר' לוי לבייב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר