חיזבאללה: טווח הטילים שלנו מגיע עד אילת

ארגון החיזבאללה ממשיך לאיים על ישראל. לאחר שמזכ"ל הארגון איים בירי טילים לעבר כל שטח ישראל, אמש, פרסמו ברשת 'אל מנאר' כי הטווח של הארגון מגיע ל-400 ק"מ, עוד מאיים הארגון, כי על כל מבנה שיושמד בלבנון, יפגעו אנשי חיזבאללה במספר מבנים באיזור המרכז. (חדשות, צבא ובטחון)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

רשת הטלוויזיה הלבנונית 'אל מנאר' פרסמה אמש כי טילי ארגון חיזבאללה יכולים לכסות את כל שטח מדינת ישראל, ולהגיע עד לעיר הדרומית - אילת.

הכתבה המאיימת אמש, מגיעה לאחר דברים שנשא מזכ"ל הארגון, חסן נאסרללה בימים האחרונים.

לדברי נאסרללה: ישראל איבדה במלחמה האחרונה את כוח ההרתעה שלה. עוד איים מזכ"ל הארגון על ישראל, ואמר, כי אם "הישות הציונית" לא התמודדה עם טילי פאג'ר בודדים שנורו לעבר ערי המרכז במהלך 'עמוד ענן', איך היא תסתדר עם אלפי טילים שירו פעילי ארגון חיזבאללה באם יתרחש עימות עם ישראל.

אמש, ברשת הטלוויזיה של ארגון חיזבאללה - אל מנאר, פירשנו והסבירו את דברי נסראללה. ואמרו, "הארגונים בעזה שיגרו רקטות שהגיעו עד לתל אביב, מה שמגיע בסה"כ ל-80 ק"מ, אולם הטווח שבידי ארגון חיזבאללה, הוא על כל שטח ישראל, שזה, כ-400 ק"מ".

כמו כן הם מנו את יכולות הארגון: השמדת ייעדים באיזור המרכז כעונש על כל מבנה שיהרס בלבנון. וכמו כן פגיעה בספינות העוגנות ועוברות באיזור הים התיכון ובים סוף.

לדברי רשת 'אל מנאר' חיזבאללה הרחיב את המודיעין שלו בישראל, בעיקר בזכות המל"ט ששוגר מלבנון וצילם מוקדים בישראל.

לדבריהם, בזכות המזל"ט חיזבאללה נערך ומוכן לירי לעבר כל שטח ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר